PracaGrupypl.praca.dyskusje › [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych

  • 51. Data: 2005-10-24 12:17:38
    Temat: Re: [tylko dla wytrwałych ;-)] Kolejna zmiana w CV, było: [prooba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    CanoE napisal(a):

    > jesli podawac linka do do swojej prywatnej strony- bo na plfoto to
    > sobie kazdy z ulicy moze fotki wrzucic, i na dodatek sobie taki
    > pracodawca jak mu sie bedzie nudzic moze poczytac komentarze Twoich
    > zdjec i Twoje reakcje, oraz Twoje komentarze (oczywiscie masz sie
    > czego bac tylko w wypadku jesli troche "poszalales" i zadarles z
    > jakimis plfotowskimi "gwiazdami" ;-)))) ) - ale to juz taki szczegol
    > na ktory ja akurat zwracam uwage - lepiej zbytnio sie nie odslaniac

    Nie wdawalem sie w utarczki slowne z plfotowiczami i raczej nie mam sie czego
    obawaiac.
    Masz racje, ze prywatna galeria to lepsze rozwiazanie. Ja póki co nie planuje
    takowej - musialbym miec wiekszy dorobek. :-) Plfoto traktuje jako forum na
    którym czasami mozna uslyszec cos na temat swoich zdjec, latwo pokazac zdjecie
    znajomym itp.

    Rozumiem Twoje uwagi, ale wiem tez, ze jestes mocno zwiazana z fotografia i byc
    moze troche za bardzo podkreslasz jej wage w moim przypadku. W koncu to tylko
    moje zainteresowanie, a nie zawód. Zgadzalbym sie z Toba, gdybym aplikowal na
    stanowisko zwiazane z twórczoscia (np. w reklamie czy chocby w marketingu) -
    wtedy to mogloby miec wieksze znaczenie. Ale wydaje mi sie, ze podinspektor w
    dziale rynku pracy albo sprzedawca GSM nie musi miec profesjonalnie wykonanego
    portfolio dot. jego zainteresowania fotografia. ;-)

    Co do TINURL, to ktos tutaj zauwazyl ze link do plfoto jest za dlugi. Zgodze
    sie, ze srednio to wyglada, ale wydaje mi sie, ze lepiej bym podal ten link niz
    nie podawal go wcale (bardziej mnie uwiarygadania). Bo póki co nie mam czasu na
    zrobienie prywatnej galerii.

    > w znajomej firmie szef byl wlasnie takim pasjonatem fotografii i
    > pewien kandydat wpisal ja sobie jako hobby - no coz rozmowa trwala
    > krotko bo sie okazalo ze delikwent nie ma pojecia o temacie ;) a jego
    > hobby ogranicza sie do pykania fotek na imprezach :)

    Nie mam zbyt wysokiego mniemania o swoich zdjeciach, no ale bez przesady. ;-)
    Nie
    jestem moze erudyta, ale sadze, ze to, co wazne dla mojej sympatii dla
    fotografii bede umial przekazac.

    > chyba tez nie podawac za duzo - bo jak czlowiek ma za duzo pasji to
    > kiedy bedzie pracowac??

    Ja chyba nie podalem zbyt duzo?

    Dzieki za uwagi! :-)

    --

    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 52. Data: 2005-10-24 19:29:25
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pracodawca jak mu sie bedzie nudzic moze poczytac komentarze Twoich
    > zdjec i Twoje reakcje, oraz Twoje komentarze (oczywiscie masz sie

    Nie znam plfoto. Ale juz na sxc.hu, gdzie jest ostra selekcja (moze to tak
    wyglada jedynie z punktu widzenia amatora, ktoremu przepuscili polowe, a
    jestem wyjatkowo amatorskim amatorem :D ) to zaden wstyd miec swoje fotki.

    IMHO: ludzie nie zainteresowani fotografia raczej nie zajrza (podczas
    rekrutacji nie maja za wiele czasu), ale podanie linka uwiarygadnia, ze ktos
    sie tym zajmuje z wiekszym zaangazowaniem niz pstrykanie zdjec podczas
    imprez rodzinnych. Wiedza, ze jak link podany, to cos tam jest :)
    Ludzie zainteresowani fotografia zajrza, a amatorszczyzna nikogo w ich
    oczach nie skresli, jesli nie bedzie to rekrutacja na jakies
    okolodesignerskie stanowisko. Raczej sie uciesza, ze ktos uczy sie, probuje,
    wystawia na widok publiczny dla przyjemnosci czy oceny innych, albo i
    altruistycznie do wykorzystania. Jedyna znana mi reakcja pasjonatow na osoby
    stawiajace pierwsze kroki w dziedzinie ich pasji to sympatia.

    I.

  • 53. Data: 2005-10-28 10:48:17
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Marcin Delektowski napisał(a):

> [...]
    > link niz
    > nie podawal go wcale (bardziej mnie uwiarygadania). Bo póki co nie mam

    Może zamiast tinyurl skorzystaj ze skocz.pl - możesz sam wybrać sobie
    skrót i mógłby on wyglądać np. http://www.skocz.pl/delektowski :)
    Unikniesz długiego linka, a ten nie będzie taki... losowy. I znacznie
    łatwiejszy do zapamiętania niż tiny.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 54. Data: 2005-10-28 11:23:10
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Aneczka napisał(a):

    > Może zamiast tinyurl skorzystaj ze skocz.pl - możesz sam wybrać sobie
    > skrót i mógłby on wyglądać np. http://www.skocz.pl/delektowski :)

    Świetny pomysł, dzięki! Już zmieniłem.

    --
    Pozdrawiam,