PracaGrupypl.praca.dyskusje › [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych

  • 41. Data: 2005-10-20 14:27:50
    Temat: Re: [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    leszek napisał(a):

    > Osobiście jestem wegetarianinem i jak coś takiego widzę to mi się
    > cofa. Jest ryzyko, że trafisz na podobnego i kaszana. Może zamień
    > owego "sprzedawcę mięsnego" na jakiś równoważnik nie tak dosadny. Do
    > przemysłu mięsnego nie aplikujesz, więc chyba nic nie tracisz.

    Dobra uwaga! :-) Może więc sprzedawca artykułów spożywczych?

    --

    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 42. Data: 2005-10-20 15:10:22
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Poraz setny zmieniłem CV. Zmniejszyłem czcionkę (było 12 - teraz jest 11),
    wywaliłem nagłówek "CV" - na stronie Procter & gamble napisali, "że i tak
    wiadomo, że to CV, to po co pisać". Dzięki temu dodałem dział "Osiągnięcia".

    Napisałem w nim:

    Osiągnięcia

    stypendium naukowe: filozofia (2002-2005), socjologia (1999-2002)

    publikacja:"W kalejdoskopie życia społecznego", praca zbiorowa pod red. Teresy
    Rzepy, AMP Szczecin 2003, tyt. art.: "Rola filozofii w edukacji"

    Zapraszam do komentarzy. Ale nie zdziwię się, jeśli nikt nie odpowie. ;-)

  • 43. Data: 2005-10-20 18:57:58
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Marcin Delektowski <t...@i...pl> napisał(a):

    > Dobra uwaga! :-) Może więc sprzedawca artykułów spożywczych?

    Może być, już mi się wróciło.

  • 44. Data: 2005-10-21 07:31:24
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 17:17:31 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Tak przy okazji pomyślałem sobie, że tyle się wymądrzam a przecież może moje
    > CV też wartoby było poddać surowym ocenom. Ostatnio, z racji iż było ono w
    > użyciu, kombinowałem z psychologią koloru, a ściśle bawiłem się w
    > znajdowanie granic pomiędzy korzystnym działaniem koloru a pstrokacizną.

    A można gdzieś jakieś próbki tego zobaczyć?

    --
    Sebastian Rusek

  • 45. Data: 2005-10-21 07:54:06
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Sebastian Rusek" <z...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A można gdzieś jakieś próbki tego zobaczyć?
    No więc od kilku dni staram się przynajmniej pozmieniać nazwy firm, dla
    których coś robiłem i wywiesić w necie ale lenistwo bierze jednak górę.

    Ale już niedługo :)

    pozdr.
    m.

  • 46. Data: 2005-10-21 07:54:41
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dj8c0u$b0t$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapraszam do komentarzy. Ale nie zdziwię się, jeśli nikt nie odpowie. ;-)
    na to nie licz :D

  • 47. Data: 2005-10-21 08:27:54
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > Rzepy, AMP Szczecin 2003, tyt. art.: "Rola filozofii w edukacji"
    >

    > Zapraszam do komentarzy. Ale nie zdziwię się, jeśli nikt nie odpowie. ;-)

    Jest znacznie lepiej niz bylo. Mozna oczywiscie jeszcze udoskonalac
    szczegoly i layout, ale to juz nie jest radykalnie potrzebne. Na Twoim
    miejscu skupilabym sie teraz na wyszukiwaniu odpowiednich odbiorcow tej
    reklamowki. Jakos nie wyobrazam sobie filozofa-socjologa trojfakuteltowca na
    stanowisku sprzedawcy w sklepie GSM. Poza przegladaniem serwisow
    ogloszeniowych "dla wszystkich", popatrzylabym na branzowe, warto takze
    wyszukac firmy ze swojego miasta i popatrzec bezposrednio na ich strone, czy
    nie ma tam zakladki "praca". filozof-socjolog moze byc potrzebny w
    organizacjach pozarzadowych, mediach, zarzadzaniu zasobami ludzkimi, firmach
    robiacych badania rynku, firmach szkoleniowych itd.

    Jesli bys juz mial z desperacji aplikowac na stanowiska niezgodne z
    wyksztalceniem (zarowno jego poziomem, jak i kierunkiem), to autocenzuruj CV
    w dol, tzn. przyznawaj sie do jednego lub dwoch kierunkow studiow zamiast
    trzech, nie chwal sie stypendium itd.Podkreslam: jezeli aplikujesz znacznie
    ponizej kwalifikacji. Pracodawcy odrzucaja zbyt wysoko kwalifikowanych na
    dane stanowisko, poniewaz wiedza, ze taka osoba bedzie najprawdopodobniej
    sfrustrowana praca ponizej swoich ambicji, a przez to malo zmotywowana i
    sklonna dosc szybko odejsc do jakiejs lepszej pracy, ktorej bedzie w sposob
    ciagly szukac. Zycze jednak poszukiwania pracy zgodnej z kwalifikacjami i
    jej znalezienia.

    I.

  • 48. Data: 2005-10-21 09:13:47
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2005 09:54:06 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > No więc od kilku dni staram się przynajmniej pozmieniać nazwy firm, dla
    > których coś robiłem i wywiesić w necie ale lenistwo bierze jednak górę.
    Muszę też chwilę czasu znaleźć na skończenie mojego CV i pewnie w przyszłym
    tygodniu wrzucę gdzieś na net. Jak tak dalej pójdzie to będziemy musieli
    założyć grupę pl.praca.cv ;)

    --
    Sebastian Rusek

  • 49. Data: 2005-10-21 10:03:38
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Immona napisał(a):

    > filozof-socjolog moze byc potrzebny w organizacjach pozarzadowych,
    > mediach, zarzadzaniu zasobami ludzkimi, firmach robiacych badania
    > rynku, firmach szkoleniowych itd.

    I docelowo właśnie w tym kierunku chcę pójść.

> [...]
    > autocenzuruj CV w dol, tzn. przyznawaj sie do jednego lub dwoch
    > kierunkow studiow zamiast trzech, nie chwal sie stypendium

    Jasne! To co przedstawiam to wzór ogólny - do poszczególnych pracodawców będę
    dodatkowo rzeźbił.

    Dzięki!

  • 50. Data: 2005-10-22 13:20:50
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    hmm a mi sie nie podoba zbytnio chwalenie sie galeria internetowa
    plfoto, i to na dodatek za pomoca tinyurl...
    jesli podawac linka do do swojej prywatnej strony- bo na plfoto to
    sobie kazdy z ulicy moze fotki wrzucic, i na dodatek sobie taki
    pracodawca jak mu sie bedzie nudzic moze poczytac komentarze Twoich
    zdjec i Twoje reakcje, oraz Twoje komentarze (oczywiscie masz sie
    czego bac tylko w wypadku jesli troche "poszalales" i zadarles z
    jakimis plfotowskimi "gwiazdami" ;-)))) ) - ale to juz taki szczegol
    na ktory ja akurat zwracam uwage - lepiej zbytnio sie nie odslaniac

    po drugie podajac zainteresowania zawsze ryzykujesz ze trafisz na
    pasjonata danej dziedziny i dokona on oceny tego co robisz... i potem
    juz przez ten pryzmat bedzie na ciebie patrzyl.
    w znajomej firmie szef byl wlasnie takim pasjonatem fotografii i
    pewien kandydat wpisal ja sobie jako hobby - no coz rozmowa trwala
    krotko bo sie okazalo ze delikwent nie ma pojecia o temacie ;) a jego
    hobby ogranicza sie do pykania fotek na imprezach :)
    Dlatego uwazam ze podawanie hobby moze byc zdradliwe i nalezy podawac
    tylko takie dziedziny w jakich czujemy sie naprawde jak ryba w wodzie
    i chyba tez nie podawac za duzo - bo jak czlowiek ma za duzo pasji to
    kiedy bedzie pracowac??

    CanoE
    aphoto.uni.cc