PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych › Re: [tylko dla wytrwałych ;-)] Kolejna zmiana w CV, było: [prooba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [tylko dla wytrwałych ;-)] Kolejna zmiana w CV, było: [prooba o
    komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    Date: Mon, 24 Oct 2005 21:29:25 +0200

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci
    news:budkl1pq9sbde51hg7hdmea184k1qi5n1b@4ax.com...
    > hmm a mi sie nie podoba zbytnio chwalenie sie galeria internetowa
    > plfoto, i to na dodatek za pomoca tinyurl...
    > jesli podawac linka do do swojej prywatnej strony- bo na plfoto to
    > sobie kazdy z ulicy moze fotki wrzucic, i na dodatek sobie taki
    > pracodawca jak mu sie bedzie nudzic moze poczytac komentarze Twoich
    > zdjec i Twoje reakcje, oraz Twoje komentarze (oczywiscie masz sie

    Nie znam plfoto. Ale juz na sxc.hu, gdzie jest ostra selekcja (moze to tak
    wyglada jedynie z punktu widzenia amatora, ktoremu przepuscili polowe, a
    jestem wyjatkowo amatorskim amatorem :D ) to zaden wstyd miec swoje fotki.

    IMHO: ludzie nie zainteresowani fotografia raczej nie zajrza (podczas
    rekrutacji nie maja za wiele czasu), ale podanie linka uwiarygadnia, ze ktos
    sie tym zajmuje z wiekszym zaangazowaniem niz pstrykanie zdjec podczas
    imprez rodzinnych. Wiedza, ze jak link podany, to cos tam jest :)
    Ludzie zainteresowani fotografia zajrza, a amatorszczyzna nikogo w ich
    oczach nie skresli, jesli nie bedzie to rekrutacja na jakies
    okolodesignerskie stanowisko. Raczej sie uciesza, ze ktos uczy sie, probuje,
    wystawia na widok publiczny dla przyjemnosci czy oceny innych, albo i
    altruistycznie do wykorzystania. Jedyna znana mi reakcja pasjonatow na osoby
    stawiajace pierwsze kroki w dziedzinie ich pasji to sympatia.

    I.