PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 15:07:26
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dinru2$2eu$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@W...pl> pisze:

    > Well, jeśli jestem tym kim jestem i mam to co mam w wyniku mojej
    > schizofremii, to ja ją chyba bardzo lubię jednak i raczej nie mam
    > najmniejszego zamiaru leczyć... :)
    Jeśli odnosisz to do siebie samej to OK, wcześniej pisałaś o "każdym", a to
    nieuprawnione uogólnienie było.

    > Być może. Ja wychodzę z założenia, że skoro Świat się zmienia
    > to znaczy że zmieniać go można. I dokładnie to robię. Fakt, że
    > z tym kawałkiem, który jest w moim zasięgu, ale ten mi wystarcza.
    > Będąc gdzieś mam określone warunki. I mogę albo się do nich
    > zgodnie z Twoją radą dostosowywać
    Skąd Ci przyszło do głowy, że ja cokolwiek w tej materii komukolwiek radzę?
    Zresztą - nic nie wydaje się niemożliwe, dopóki nie trzeba tego zrobić
    samemu.

    > albo wybrać z nich kilka
    > pasujących mi elementów i tak nimi mieszać, aż wyjdzie z tego
    > w przybliżeniu to, czego ja potrzebuję.
    > I raczej metody nie zmienię, dobrze mi z nią :)
    Przecież nie nalegam. ;)

    > IMO ludzie nieszczęśliwi zazwyczaj mają problem nie ze Światem,
    > nie z otoczeniem, tylko z samymi sobą.
    Sami oni są częścią świata i najbliższego otoczenia, więc IMO na jedno
    wychodzi.

    Jotte