PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 17:55:22
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki napisał(a):

    [...]

> [...]
    > quality of programmers is a decreasing function of the density of go to
    > statements in the programs they produce. More recently I discovered why the
    > use of the go to statement has such disastrous effects, and I became convinced
    > that the go to statement should be abolished from all "higher level"
    > programming languages (i.e. everything except, perhaps, plain machine code). "

    > esli chcesz sie bronic tym, ze w "plain machine code" nie obowiazuje przeciez
    > asada nieuzywania goto, to zauwaze, ze w "plain machine code" nie obowiazuja

    Nie chcę bronić nic co jest w nawiasie (bo to 'i.e.' co ja rozumiem jako
    przykład). Zadałem konkretne pytanie - czy uważasz, asm za język wysokiego
    poziomu, oczekuję po tym odpowiedzi 'tak' lub 'nie', nie wymówek.

    Co do poglądów - bronię poglądu, że w assemblerze [1] (który nie jest
    językiem wysokopoziomowym) nie da się uniknąć używania skoków (jmp),
    czy skoków warunkowych (je/jne, itd). Jeżeli temu przeczysz, to proszę
    o podanie rozwiązania innego, które w takiej sytuacji zadziała.

    > adne tego typu zasady, bo "plain machine code" jest dla "machines" wlasnie.
    > Strzeliles gafe, ale nie mozesz sie przyznac do niej. EOT

    Ja się staram od Ciebie wyciągnąć konkrety, a operujesz na strasznych
    ogólnikach, więc może powiedz jak byś to zrobił? Fajnie jest powiedzieć,
    że strzeliłem gafę, bez pokazania w jaki sposób to można inaczej. :)

    [1] A assembler nie musi być tylko na PC.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl