PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 16:55:17
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:77b73$434fdf27$53f487c2$13378@nfa1.news-service
    .com
    Bronek Kozicki <b...@r...pl> pisze:

    > nie wiem jak wyglądają zasiłki dla bezrobotych w tych innych krajach -
    > interesowałem się tylko Niemcami.
    To błąd. Jeśli chcesz mieć jakieś miarodajne zdanie o czymkolwiek to nie
    możesz wnioskować na podstawie szczątkowych czy cząstkowych danych.

    > Podejrzewam jednak że wcale w USA
    > bezrobotni mają znacznie gorzej niż w Niemczech
    Nie bardzo rozumiem to zdanie. A ty?

    > Jesteś socjalistą.
    1. Dlaczego tak sądzisz?
    2. Czy to ma być inwektywa?

    > Po zwolnieniu się z pracy która mi nie odpowiadała
    > otrzymywałem się przez dłuższy czas z oszczędności i prac zleconych.
    > Poglądy mi się nie zmieniły, przeciwnie. Nauczyłem się jak ważne jest
    > dbać o swój własny los, nie oglądając się na państwo.
    Naprawdę dopiero żyjąc dłuższy czas bez pracy doszedłeś do wniosku, że
    trzeba dbać o swój własny los?! Niezwykłe...

    > PS. pozwolę sobie ignorować Twoje kolejne posty. Zresztą, Ty nie musisz
    > na moje odpisywać, skoro piszę "bzdey"
    A pozwól sobie, pozwól ;))
    Coś taki dziecinnie obrażalski?

    Jotte