PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 18:21:32
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 20:09:34 +0200, Matrix napisał(a):

    > a malbym byc szczesliwy ze mimo usilnych staran dostaje tylko kopa w
    > tylek na dowidzenia podczas szukania pracy ?
    A ja napisałem, że masz być szczęśliwy?

    > rzeczywistosci, to nie ja powinienem sie obudzic ale wlasnie wy bo jak
    Ok. Już się budzę i zapominam o tym jak zapieprzam na moje CV od drugiej
    klasy liceum...

    > przykro mi ze urazilem twoje uczucia...
    Zostało Ci wybaczone - nie należę do osób pamiętliwych :-)

    > optymistyczne, niestety same checi i optymizm nie wystarczaja o czym
    > juz sie dobitnie przekonalem nie raz
    nie 'nie wystarczają' a 'były niewystarczające'

    A swoją drogą co robiłeś dziś cały dzień? Tylko trujesz nam tu na grupie...
    Byłeś dziś w jakiejś firmie? Czy Radom jest na tyle mały, że już byłeś we
    wszystkich? Moze od tego czasu się już cos zmieniło i czas zrobić kolejną
    rundkę?

    OK... kończę, bo jak już gdzieś wyżej napisałem ktoś może nie zauwazyć
    różnicy...

    --
    Sebastian Rusek