PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 16:39:00
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@W...pl> wrote:
    > I we Francji, i w Belgii, i w Holandii, i w Szwecji, i w USA, i w...
    > Co za durne kraje! Przecież Bronek tak dobrze radzi.

    nie wiem jak wyglądają zasiłki dla bezrobotych w tych innych krajach -
    interesowałem się tylko Niemcami. Podejrzewam jednak że wcale w USA
    bezrobotni mają znacznie gorzej niż w Niemczech

    > Wprawdzie tak obłąkane teorie wyznaje znikomy (na gruncie statystyki -
    > pomijalny) odsetek obywateli (czego najlepszym dowodem wyniki wyborcze
    > korwinistów), ale - co ciekawe - z chwilą utraty pracy przy
    > jednoczesnej niemożności znalezienia nowej stanowisko zmienia im się
    > w mgnieniu oka. Sorry - ale jak czytam takie bzdety, to czasem nie
    > mogę wytrzymać.

    Jesteś socjalistą. Po zwolnieniu się z pracy która mi nie odpowiadała
    otrzymywałem się przez dłuższy czas z oszczędności i prac zleconych.
    Poglądy mi się nie zmieniły, przeciwnie. Nauczyłem się jak ważne jest
    dbać o swój własny los, nie oglądając się na państwo.

    B.

    PS. pozwolę sobie ignorować Twoje kolejne posty. Zresztą, Ty nie musisz
    na moje odpisywać, skoro piszę "bzdey"