PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 18:09:34
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Matrix <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Rusek napisał(a):

    > Bądź sobie tak bardzo niezadowolony z tego, że inni mają pracę i mogą być
    > szczęśliwi, jak tylko chcesz.

    a malbym byc szczesliwy ze mimo usilnych staran dostaje tylko kopa w
    tylek na dowidzenia podczas szukania pracy ?

    > To jest Twoje prawo, Twój styl życia.

    zaden styl zycia, to rzeczywistosc tak na mnie wplynela i wbrew temu
    co czytam w tych wspanialomyslnych poradach nijak maja sie do tejze
    rzeczywistosci, to nie ja powinienem sie obudzic ale wlasnie wy bo jak
    to ktos powiedzial "punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia"

    > Ale nie obrażaj innych - ja czuję się w tej chwili obrażony.

    przykro mi ze urazilem twoje uczucia...

    >Ludzie pokazują Ci inne możliwości niż użalanie się a Ty jak nas traktujesz? Gnoimy
    Cie?
    > Wielkie dzięki - nie ma co się dziwić, że 'Ci się nie powiodło'.

    takie mozliwosci jak sie juz ma prace i jakies perspektywy dalsze to
    sie latwo pisze i to ladnie wyglada bo jakie to odkrywcze i
    optymistyczne, niestety same checi i optymizm nie wystarczaja o czym
    juz sie dobitnie przekonalem nie raz

    Pozdrawiam

    M A T R I X