PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia dzienne a zasilek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2002-08-19 07:54:05
    Temat: studia dzienne a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam>

    Witam,
    Jestem zarejestrowana jako osoba bezrobotna z prawem do zasilku, ostatni
    wezme w styczniu 2003roku. Od pazdziernika chcialabym rozpoczac studia
    uzupelniajace magisterskie dzienne. Czy w zwiazku z tym zasilek zostanie mi
    odebrany? Jak to jest?

    Dzieki za info
    Ola Mycha

  • 2. Data: 2002-08-19 12:17:00
    Temat: Re: studia dzienne a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > wezme w styczniu 2003roku. Od pazdziernika chcialabym rozpoczac studia
    > uzupelniajace magisterskie dzienne. Czy w zwiazku z tym zasilek zostanie

    Witam, z tego co mi wiadomo student, ktory uczy sie w systemie dziennym, nie
    moze byc osoba bezrobotna, czyli stracisz zasilek. Mozesz studiowac
    zaocznie, wtedy mozesz byc bezrobotna, nie wiem jak to jest ze szkola
    wieczorowa, jeszcze jedno, moj znajomy mial zasilek, otrzymal prace na
    zlecenie przez 3 miesiace, na ten okres zasilek zostal wstrzymany i
    wyplacany byl dalej po kolejnym zarejestrowaniu sie w UP, na Twoim miejscu
    poszedlbym do UP i tam o wszystko wypytal.

    Adamos
    gg 990369