PracaGrupypl.praca.dyskusje › Usa / niemcy ?

  • 1. Data: 2002-08-19 07:05:19
    Temat: Usa / niemcy ?
    Od: v...@n...pl

    Czesc

    Chcialbym zapytac o warunki pracy w Usa i Niemczech dla informatyka z
    branzy IT - o krotka charakterystyke. Odnosnie warunkow mieszkaniowych
    w Niemczech kilkakrotnie juz pisano na tej grupie. Interesuje mnie jak
    wyglada ta sprawa w Usa. Na jaki okres minimum trzeba pojechac zeby wyjsc
    na swoje (podobno minimum to rok). Jak w Niemczech wyglada sprawa
    komunikacji - czy obowiazkowo trzeba znac b.dobrze niemiecki - czy
    wystarczy angielski? Jakie sa kontakty z tamtejsza ludnoscia.
    Czy dla przecietnego Polaka wyjazd i praca w jednym z tych krajow jest
    "duzym szokiem" kulturowym, mentalnym, etc..?

    vlt

  • 2. Data: 2002-08-19 07:39:06
    Temat: Re: Usa / niemcy ?
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Czy dla przecietnego Polaka wyjazd i praca w jednym z tych krajow jest
    > "duzym szokiem" kulturowym, mentalnym, etc..?

    prowokator?

    jezeli nie to polecam archiwum.

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-08-19 08:42:47
    Od: l...@n...pl

    kerbi <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote:

    > prowokator?
    gdzieee tam, zadnych takich :-)

  • 4. Data: 2002-08-19 10:57:28
    Od: "Adam Warcholinski" <a...@b...de>

    Witam,
    ja takze chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec na ten temat...

    Adas