PracaGrupypl.praca.dyskusje › Automatyk

  • 1. Data: 2002-08-19 08:08:10
    Temat: Automatyk
    Od: "Remigiusz Kondracki" <r...@p...pl>

    Serdecznie witam wszystkich, którzy zainteresowali się moim ogłoszeniem.

    Poszukuję pracy w branży związanej z Automatyką/Klimatyzacją najchętniej na
    terenie Wrocławia, aczkolwiek nie wykluczam zmiany miejsca zamieszkania.
    Interesuje mnie praca w charakterze programisty aplikacji, sterowników,
    projektanta systemów typu SCADA (HMI), projektanta automatyzacji
    obiektów. Jestem studentem V roku Politechniki Wrocławskiej, przewidywany
    termin obrony, wrzesień 2002.

    Z poważaniem:

    Remigiusz Mikołaj Kondracki

    Telefon: 010-(prefiks)-71-3308357
    692 774 074
    E-mail: r...@p...pl

    ________________________
    Edukacja
    1997 - 2002 Politechnika Wrocławska. Automatyka i Robotyka,
    1992 - 1997 Technikum Elektroniczne w Przemyślu.
    ________________________
    Znajomość języków obcych
    Angielski - średnia
    Rosyjski - podstawowa
    ________________________
    Kursy
    Uprawnienia SEP do 1KV.
    Prawo Jazdy, kategoria B.
    ________________________
    Praca Dyplomowa

    Temat:
    System sterowania i wizualizacji przepływu powietrza z automatyczną
    korekcją nastaw regulatora PID.

    Opis:
    Praca przekrojowa, łącząca teorię, symulację z praktyczną realizacją
    problemu.Wizualizacja i realizacja programu pretuningu, tuningu, nastaw
    PID w pakiecie Wonderware Intouch 7.0. Programowanie sterownika
    Ge Fanuc 90-30 w środowisku LogicMaster 90. Symulacje działania
    obiektu i realizacja automatycznej korekcji nastaw PID - pakiet Simulink.
    ________________________
    Umiejętności

    Automatyka:
    - programowanie sterowników Ge Fanuc, TSX Modicon,
    Siemens,
    - znajomość pakietów programowych: Intouch,
    PL7 Micro/Junior/Pro, Step 7, Logic Master 90,
    - pakiet Matlab, Simulink.

    Informatyka:

    Języki programowania:
    - C/C++,
    - VC++,
    - Pascal,
    - HTML,

    Systemy operacyjne:
    - Windows,
    - Linux,Qnx.
    Programy:
    - MS Office,
    - AutoCad,
    - Visio,
    ________________________
    Umiejętności dodatkowe

    Programy graficzne:
    - Adobe Photoshop
    - Corel Draw
    - Macromedia Flash
    - Macromedia Freehand
    Portfolio:
    www.sadalbari.prv.pl
    ________________________
    Zainteresowania

    Programowanie, automatyka, grafika, bilard, film, technologie informatyczne.

    ________________________
    Cechy osobowości

    Systematyczność, odpowiedzialność, uczciwość, asertywność,
    dyspozycyjność.Predyspozycje do wykonywania pracy z danymi.
    Chęci do poszerzania swoich umiejętności.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    teraz i w przyszłości, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie
    Danych Osobowych (Dz. Ust. nr 1 33 poz. 883).

    Remigiusz Kondracki