PracaGrupypl.praca.dyskusje › idealna bladynka pilnie poszukiwana ;-)

  • 1. Data: 2002-08-19 07:28:10
    Temat: idealna bladynka pilnie poszukiwana ;-)
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    witam,

    w dzisiejszej GW w ogloszeniach drobnych znalazlem taki anons

    Firma o zasiegu miedzynarodowym
    do sowjego biura w Gdansku poszukuje
    IDEALNEJ BLONDYNKI
    inteligentnej, duze niebieskie oczy,
    ciety dowcip beda argumentami ktorymi
    przekonasz nas ze jestes
    TA JEDYNA
    tel.
    fax
    adress

    heh, ciekaw jestem kiedy przyjdzie do nas moda z bardzo dalekiego zachodu
    (Argentyna) i doczekamy sie reality-show pt. "Wygraj etat", bo na rozrywki
    mianem ze wschodu pt. "Zabij gangstera"narzekac nie mozemy.

    pozdro,
    Chlodny,

  • 2. Data: 2002-08-23 23:12:46
    Temat: Re: idealna bladynka pilnie poszukiwana ;-)
    Od: <u...@s...pl>

    Użytkownik "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozrywki
    > mianem ze wschodu pt. "Zabij gangstera"narzekac nie mozemy.

    oj dobre :) dobre :)
    przyznam sie ze uwielbiam takie oferty o pracy :)
    w gazecie lokalnej znalazlam taki kwiatek:
    atrakcyjną, smiałą gosposie. tel....
    :)))
    od razu czlowiekowi lzej na duszy.

    pozdrawiam