PracaGrupypl.praca.dyskusje › średnia krajowa 3,2 tyś...

  • 31. Data: 2009-10-21 09:01:33
    Temat: Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał

    > No to teraz wyobraź sobie że owe minimum godziwej pensji jest
    > niedoścignionym marzeniem 2/3 Polaków.

    Tak sądzisz? W takim razie nie wiem, w jakim środowisku ja się obracam
    (chyba w tej 1/3 ;-), bo propozycja takiego wynagrodzenia dla absolwenta po
    studiach czyli zwykłej "świeżynki" spotyka się z z wyraźnym politowaniem w
    oczach ;-) W sensie, że oczekiwania są duuuużo wyższe (co zasadniczo wcale
    mnie nie dziwi).

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 32. Data: 2009-10-21 09:07:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a w irlandi (chyba) wprowadzili darmowy internet 1MB za zastrzeżeniem, że za
    5 lat ta prędkość ma wynieść 100MB...

  • 33. Data: 2009-10-21 09:14:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > a w irlandi (chyba) wprowadzili darmowy internet 1MB za zastrzeżeniem,
    > że za 5 lat ta prędkość ma wynieść 100MB...

    Nie w Irlandii, a w Finlandii, nie darmowy, tylko państwo
    "zagwarantowało" każdemu prawo dostępu do internetu 1mb, do 2015
    faktycznie ma to być 100mb. Jednakże działania takie to tylko sztuka dla
    sztuki - 95% Finów i tak ma dostęp do internetu.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2009-10-21 09:22:58
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 21, 11:01 am, "Nixe" <n...@c...pl> wrote:

    > propozycja takiego wynagrodzenia dla absolwenta po
    > studiach czyli zwykłej "świeżynki" spotyka się z z wyraźnym politowaniem w
    > oczach ;-)

    Dodaj jeszcze jaki kierunek, bo chyba nie filozofia. ;)

    --
    mihau

  • 35. Data: 2009-10-21 09:28:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-21 11:01, Nixe pisze:

    > Tak sądzisz? W takim razie nie wiem, w jakim środowisku ja się obracam

    To nie moje sądy ale matematyka + psychologia.

    > (chyba w tej 1/3 ;-), bo propozycja takiego wynagrodzenia dla absolwenta po
    > studiach czyli zwykłej "świeżynki" spotyka się z z wyraźnym politowaniem w

    Czyżby? Dla absolwenta pedagogiki (jak i wielu innych kierunków) też?

    > oczach ;-) W sensie, że oczekiwania są duuuużo wyższe (co zasadniczo wcale
    > mnie nie dziwi).

    Oczekiwania są zwykle wyższe. I im wyższe oczekiwania tym większa potem
    frustracja prozą życia...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 36. Data: 2009-10-21 09:29:08
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-21 10:54, jacem pisze:

    > W pewnym sensie sami są sobie winni, bo godzą się pracować za mniej. :-/

    No patrz Pan, jakie to proste...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 37. Data: 2009-10-21 09:48:32
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał

    > Dodaj jeszcze jaki kierunek, bo chyba nie filozofia. ;)

    Studia techniczne. Ale co to ma do rzeczy?
    Czy po pedagogice, medycynie czy filologii człowiek ma inne potrzeby? :)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 38. Data: 2009-10-21 09:50:35
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał

    > Czyżby? Dla absolwenta pedagogiki (jak i wielu innych kierunków) też?

    Myślisz, że oni mają mniejsze potrzeby życiowe i niższe rachunki, niż
    absolwenci pozostałych kierunków?

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 39. Data: 2009-10-21 09:55:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nixe pisze:

    > Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał

    > Myślisz, że oni mają mniejsze potrzeby życiowe i niższe rachunki, niż
    > absolwenci pozostałych kierunków?

    A czy po podstawówce ma się mniejsze potrzeby niż po pedagogice? Idąc
    tym tropem, to każdy powinien zarabiać tyle samo. Może ci grubsi trochę
    więcej, bo więcej jedzą.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2009-10-21 10:08:53
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > A czy po podstawówce ma się mniejsze potrzeby niż po pedagogice? Idąc tym
    > tropem, to każdy powinien zarabiać tyle samo.

    Nie było mowy, że ktoś_powinien_tyle samo zarabiać, tylko, że ma pełne prawo
    mieć takie same oczekiwania.
    Dziwi mnie, że Was to dziwi ;-)

    Pozdrawiam
    Nixe