PracaGrupypl.praca.dyskusje › średnia krajowa 3,2 tyś...

  • 41. Data: 2009-10-21 18:54:40
    Temat: Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hbmmjm$j52$1@news.onet.pl...
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Nie było mowy, że ktoś_powinien_tyle samo zarabiać, tylko, że ma pełne
    > prawo mieć takie same oczekiwania.
    > Dziwi mnie, że Was to dziwi ;-)
    > Pozdrawiam
    > Nixe

    Wszyscy mamy takie same żołądki i każdy powinien tyle samo zarabiać!
    To byłoby sprawiedliwe!

    j.

  • 42. Data: 2009-10-21 19:55:11
    Od: "Piotr S." <d...@g...pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszyscy mamy takie same żołądki i każdy powinien tyle samo zarabiać!
    > To byłoby sprawiedliwe!

    placa minimalna jest po to aby te żołądki równo zapełniać , to co
    powyzej to juz 'luksusy' ;-)

  • 43. Data: 2009-10-21 20:07:00
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Piotr S." <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > placa minimalna jest po to aby te żołądki równo zapełniać , to co
    > powyzej to juz 'luksusy' ;-)

    Płaca sama w sobie stanowi luksus.

    Miska zupy pomidorowej dziennie, do tego 10zł kieszonkowego, powiedzmy,
    na loda, i wystarczy.

  • 44. Data: 2009-10-21 20:29:42
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 21 Paź, 11:48, "Nixe" <n...@c...pl> wrote:

    > Studia techniczne. Ale co to ma do rzeczy?

    Jakieś 1500 brutto różnicy na początek.

    --
    mihau

  • 45. Data: 2009-10-22 00:25:41
    Od: kratylos <k...@y...com>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 11:01:33 +0200, Nixe napisał(a):

    > Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał

    > Tak sądzisz? W takim razie nie wiem, w jakim środowisku ja się obracam
    > (chyba w tej 1/3 ;-), bo propozycja takiego wynagrodzenia dla absolwenta
    > po studiach czyli zwykłej "świeżynki" spotyka się z z wyraźnym
    > politowaniem w oczach ;-) W sensie, że oczekiwania są duuuużo wyższe (co
    > zasadniczo wcale mnie nie dziwi).
    >
    > Pozdrawiam
    > Nixe

    a kto powiedzial ze absolwent powinnen zaczynac od sredniej krajowej??
    ja zaczynalem od minimalnej krajowej po 2-3 latach mialem srednia a teraz
    mam lekka gorke z tendencja rosnaca.
    W pracy wyksztalcenie to tylko jeden skladnik ktory jest brany pod
    uwage...
    pozd
    Kratylos

  • 46. Data: 2009-10-22 08:38:20
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-21 21:55, Piotr S. pisze:

    > placa minimalna jest po to aby te żołądki równo zapełniać , to co
    > powyzej to juz 'luksusy' ;-)

    AnyUser, wróciłeś? ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 47. Data: 2009-10-22 08:39:05
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-21 22:29, mihau pisze:

    > Jakieś 1500 brutto różnicy na początek.

    Przy czym z upływem czasu różnica się pogłębia.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 48. Data: 2009-10-22 11:03:45
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > Wszyscy mamy takie same żołądki i każdy powinien tyle samo zarabiać!

    Nikt nikomu tego nie broni :)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 49. Data: 2009-10-22 11:06:12
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    Użytkownik "kratylos" <k...@y...com> napisał

    > a kto powiedzial ze absolwent powinnen zaczynac od sredniej krajowej??

    A to się absolwenta spytaj, nie mnie :) Ja tylko opisuję, co widzę.

    > W pracy wyksztalcenie to tylko jeden skladnik ktory jest brany pod
    > uwage...

    Absolwenci niestety są innego zdania ;-)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 50. Data: 2009-10-22 20:55:24
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    kratylos napisal(a):

    > a kto powiedzial ze absolwent powinnen zaczynac od sredniej krajowej??
    > ja zaczynalem od minimalnej krajowej po 2-3 latach mialem srednia a teraz
    > mam lekka gorke z tendencja rosnaca.

    powinien - nie. Ale nie ma przeszkód i jak widać nie jest problemem
    zacząć powyżej tej średniej.

    --
    pozdrawiam, Zbylut