PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Tacoma Polska sp. z o.o.

  • 1. Data: 2009-10-17 10:34:49
    Temat: Re: Tacoma Polska sp. z o.o.
    Od: "Lolek20" <mariolakropidlowska@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Firma Tacoma Polska, nie płaci mi już 5 miesiąc!!! więcej zainwestowałem w tą firme
    niz to jest warte... no rozmowie kwalifikacyjnej oszukali mnie... Pracowałem bo nie
    miałam innego wyjścia, ale myślałem że chociaż coś mi zapłacą... Gdy miałem okazję
    pracować gdzie indziej zdecydowałem się natychnmiast... Mam wielki żal do osoby która
    mnie przyjmowała... Oszukała mnie na każdym kroku...
    Pozatym kazali mi mówić coś co nie do końca nie było prawdą... Jest to praca dla
    osób które nie maja sumienia... Ja nie spełniłem się w tej pracy bo nie potrafie
    wciskac ludziom kitu....

  • 2. Data: 2009-10-18 07:29:05
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Lolek20" <mariolakropidlowska@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla osób które nie maja sumienia... Ja nie spełniłem się w tej pracy bo nie

    Czyli przyjąłeś się, bo nigdzie indziej cie nie chcieli i miałeś nadzieję, że
    umiesz wciskać kit, ale okazało się, że nawet tego nie umiesz i winisz za to
    jakąś firmę?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-10-20 15:03:47
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

> [...]
    > że
    > umiesz wciskać kit, ale okazało się, że nawet tego nie umiesz i winisz za

    oj czepiasz sie, czasem ludzie ida do pracy , do innej branzy w nadziei na
    przerwanie poszukiwac , nie placenie [ np. podstawy ] to malo przyjemna
    sprawa -sam przyznasz... inna sprawa to -to ze trzeba bylo rozpytac o
    klimaty, o terminowosc wyplat i byloby wszystko jasne. Ja w Gdyni tydzien
    pracowalem w podobnych klimatach , na szczescie nie podpisalem umowy i mam
    spokoj ale dziwie sie ludziom ktorzy tam pracuja od LIPCA [sory za duze
    litery] i nadal tam siedzą.....pracuja z placeniem czesciowego wynagrodzenia
    , kto ile wyszarpie ten ma.

    --
    pozdro
    tumek