PracaGrupypl.praca.dyskusje › średnia krajowa 3,2 tyś...

  • 51. Data: 2009-10-24 12:18:55
    Temat: Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: r...@m...com

    > Hmm, ja zarabiam jakies 7.000 miesiecznie brutto i wcale nie czuje sie
    > bogaty. Nawet wiecej, nie klasa średnia;)

    A jak się ma czuć ktoś kto zarabia w granicach 1500 na rękę?

  • 52. Data: 2009-10-24 12:50:40
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 24 Oct 2009 14:18:55 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > A jak się ma czuć ktoś kto zarabia w granicach 1500 na rękę?

    Na pewno lepiej niż ten, co zarabia 500 ;]

    Widzisz, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Są tacy co zarabiają 1500, są tacy co mają 5000, a są i tacy z 20tys.
    A bogaci tak naprawdę są ludzie, którzy mają wystarczającą ilość pieniędzy
    na dobre ich zdaniem życie i czas, żeby je wydać.

    Niemniej sam po sobie widzę, że jak się zarabia dajmy 1tys. to kwoty rzędu
    2tys. są marzeniem i świętym graalem.
    A gdy się już je ma, to wystarczy kupić samochód i już połowa różnicy w
    między tymi kwotami magicznie wyparowuje :) A przecież samochód nie jest u
    nas symbolem bogactwa...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 53. Data: 2009-10-24 16:23:27
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 24 Paź, 14:18, r...@m...com wrote:

    > A jak się ma czuć ktoś kto zarabia w granicach 1500 na rękę?

    Niepewnie.

    --
    mihau