PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w budowlance podlaskie?

  • 1. Data: 2009-10-18 10:37:05
    Temat: Zarobki w budowlance podlaskie?
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Witam
    Ile sie zarabia srednio w budowlance w białymstoku i okolicach?
    Pracuje jako pomocnik na budowie i mam 8zl na reke.Czy to przypadkiem
    nie zamało?.Wykończenie domu betonowanie itp. ciezka praca fizyczna...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-18 17:58:27
    Temat: Re: Zarobki w budowlance podlaskie?
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile sie zarabia srednio w budowlance w białymstoku i okolicach?
    > Pracuje jako pomocnik na budowie i mam 8zl na reke.Czy to przypadkiem nie
    > zamało?

    A kto ma to wiedzieć jak nie Ty sam?
    Jak dostajesz tyle na ile się dobrowolnie umówiłeś to jak może być za mało?
    Jeżeli uważasz, że powinneś za tę robotę brać więcej to poproś/zarządaj zmiany
    umowy, albo idź tam, gdzie więcej dostaniesz.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-10-18 18:41:41
    Od: tomas <t...@n...pl>

> [...]
    > Jeżeli uważasz, że powinneś za tę robotę brać więcej to poproś/zarządaj
    > zmiany umowy, albo idź tam, gdzie więcej dostaniesz.

    Wiesz za taka robote dostawalem wiecej ale za granica...
    Stawka byla 50zl/h , ale robota sie skonczyla i musze siedziec tutaj a
    jak widac w bialymstoku teraz marnie z robota...Zgodzilem sie na tyle
    co nie znaczy ze nie moge wiedziec ile inni zarabiaja w bialymstoku i
    okolicach...Chyba po to jest forum...

  • 4. Data: 2009-10-18 18:57:26
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    > okolicach...Chyba po to jest forum...

    Forum pewnie po to jest. Czemu więc nie pytasz na forum tylko tu? ;-)
    A co do Twojego głównego pytania to popieram Andreasa. Skoro na tyle
    przystałeś to widać nie za mało. Jesli uważasz inaczej to zażądaj po
    prostu więcej. Jeśli jesteś skłonny sprzedawać swoją pracę za 8 zł to
    widać tyle jest warta.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 5. Data: 2009-10-18 19:04:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:58:27 +0200, andreas napisał(a):
    /..../

    > A kto ma to wiedzieć jak nie Ty sam?

    Skąd ma wiedzieć cytuję: >> Ile sie zarabia srednio w budowlance w
    białymstoku i okolicach?

    Czytanie ze zrozumieniem upada.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 6. Data: 2009-10-18 19:33:47
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

  • 7. Data: 2009-10-18 19:57:45
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Pe.Ka pisze:
> [...]
    > przystałeś to widać nie za mało. Jesli uważasz inaczej to zażądaj po
    > prostu więcej. Jeśli jesteś skłonny sprzedawać swoją pracę za 8 zł to

    Idzicie wy sie leczyc na shizofremie...

  • 8. Data: 2009-10-18 20:42:23
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    > "Czy to przypadkiem nie zamało?"

    Chodziło jemu raczej, czy nie zarabia poniżej średniej, mądralo.

  • 9. Data: 2009-10-18 20:49:06
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:57:45 +0200, tomas napisał(a):
    /..../
    > Idzicie wy sie leczyc na shizofremie...

    Mówiąc szczerze nie wiem ile się bierze na budowie w Białymstoku.
    Chyba lepiej się zorientujesz pytając się jakiś znajomych.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 10. Data: 2009-10-18 22:41:39
    Od: live_evil <p...@o...pl>

    Pe.Ka pisze:
    > Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Forum pewnie po to jest. Czemu więc nie pytasz na forum tylko tu? ;-)

    Grupa dyskusyjna *jest* forum.

    --
    live_evil