PracaGrupypl.praca.dyskusje › średnia krajowa 3,2 tyś...

  • 1. Data: 2009-10-17 10:38:00
    Temat: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jakiś durny urząd którego nazwy nie zapamiętałem stwierdził, że średnia
    krajowa pensji w naszym kraju za 2009 to 3200 pln... ciekawe kto tyle
    zarabia, pewnie te gnojki z uczelni wyższych co nie płacą podatków a
    zeżerają moje...

  • 2. Data: 2009-10-17 11:11:58
    Temat: Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > krajowa pensji w naszym kraju za 2009 to 3200 pln... ciekawe kto tyle
    > zarabia, pewnie te gnojki z uczelni wyższych co nie płacą podatków a

    no jesli brutto, to raczej ok, okolo 2300-2400 na reke, mysle ze to w
    granicach rozsadku jesli chodzi o wartosc
    wiadomo ze w mniejszym miescie mniej a w wiekszym wiecej

    Adas

  • 3. Data: 2009-10-17 12:20:36
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał

> [...]
    > krajowa pensji w naszym kraju za 2009 to 3200 pln... ciekawe kto tyle
    > zarabia, pewnie te gnojki z uczelni wyższych co nie płacą podatków a

    Które konkretnie "gnojki z uczelni wyższych" nie płacą podatków?
    A co do samej kwoty - chodzi o wynagrodzenie brutto, więc kwota jak
    najbardziej średnia.

  • 4. Data: 2009-10-17 15:47:25
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Które konkretnie "gnojki z uczelni wyższych" nie płacą podatków?
    > A co do samej kwoty - chodzi o wynagrodzenie brutto, więc kwota jak

    Pewnie chodziło mu o studentów(?), którzy niejako zabierają miejsca
    pracy absolwentom?

    j.

  • 5. Data: 2009-10-17 16:35:45
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 17 Oct 2009 12:38:00 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > krajowa pensji w naszym kraju za 2009 to 3200 pln... ciekawe kto tyle
    > zarabia, pewnie te gnojki z uczelni wyższych co nie płacą podatków a

    Zdradzę Ci tajemnicę - nawet jak będziesz zarabiać średnią krajową, to nie
    będziesz czuł się bogaty :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-10-17 16:52:13
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Kapsel napisał:

    > Zdradzę Ci tajemnicę - nawet jak będziesz zarabiać średnią krajową, to nie
    > będziesz czuł się bogaty :)

    Hmm, ja zarabiam jakies 7.000 miesiecznie brutto i wcale nie czuje sie
    bogaty. Nawet wiecej, nie klasa średnia;)

  • 7. Data: 2009-10-17 17:11:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:38:00 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > krajowa pensji w naszym kraju za 2009 to 3200 pln... ciekawe kto tyle
    > zarabia, pewnie te gnojki z uczelni wyższych co nie płacą podatków a

    Po pierwsze, brutto, po drugie - co w tym dziwnego? Ja tam zarabiam
    dwukrotność tego...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2009-10-17 17:20:14
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:hbc6va$e52$1@atlantis.news.neostrada.pl identifikator:

    > Mnie ciekawi jak oni taką średnią liczą.

    Jak to jak, biora srednia Boguslawa Kota z Banku Millenium z pensja cos
    kolo 4 mln zl, i pensje pani Krysi z kasy w tesco ;) I pozniej wychodza
    takie liczby ;)

  • 9. Data: 2009-10-17 17:29:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:38:00 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > ciekawe kto tyle zarabia,

    Trzeba się było uczyć w szkole

    > pewnie te gnojki z uczelni
    > wyższych co nie płacą podatków a
    > zeżerają moje...

    Twoje? A jakie ty te podatki zostawiasz, skoro 2000zł na rękę to taka
    astronomiczna kwota? :)
    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-10-17 18:51:55