PracaGrupypl.praca.dyskusje › smutno w pracy

  • 1. Data: 2007-01-17 15:18:52
    Temat: smutno w pracy
    Od: "kryptofiś" <6...@w...pl>

    Hej, we wrzesniu zacząłem prace w biurze pewnej firmy, wpierw
    stanowisko moje było w biurze z ludźmi, niecały tydzień;) potem
    przeniesiono mnie na
    produkcję, do tej pory sie nie zintegrowałem z ekipą, była jedna
    imprezka ale nie poszedłem, jestem nie śmiały, jak przychodze do
    biura to tylko zrobię i uciekam do siebie, jak kolezanka z pracy cos
    zapyta, denerwuję sie bardzo, teraz pracuje na produkcji, mam tam
    wydzieloną pakamerę i stanowsiko z komputerem, nudno mi samemu
    siedziec, mój przyjaciel to internet i gadu gadu, szefowa mnie
    ingoruję, kiedy nie zajdę, by sie zwolnic, kiwa głowa, ze mozna,
    męcze sie w tej pracy.

  • 2. Data: 2007-01-17 16:22:11
    Temat: Re: smutno w pracy
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale ile zarabiasz?

  • 3. Data: 2007-01-17 17:28:26
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Kto powiedział, że praca to rozrywka i zabawa?

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

    ps.com...

  • 4. Data: 2007-01-17 18:15:33
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "LudziePracy.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto powiedział, że praca to rozrywka i zabawa?

    Klaun...?

    M.

  • 5. Data: 2007-01-17 18:23:07
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    kryptofiś napisał(a):
> [...]
    > siedziec, mój przyjaciel to internet i gadu gadu, szefowa mnie
    > ingoruję, kiedy nie zajdę, by sie zwolnic, kiwa głowa, ze mozna,

    Z tego, co rozumiem, to problemem jest Twoja nieśmiałość i trudność w
    relacji z ludźmi z pracy. Czy owe problemy występują tylko w pracy czy
    poza nią także? Lub czy te problemy nasilają się w pracy?

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 6. Data: 2007-01-17 19:44:44
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    kryptofiś wrote:
> [...]
    > siedziec, mój przyjaciel to internet i gadu gadu, szefowa
    > mnie ingoruję, kiedy nie zajdę, by sie zwolnic, kiwa

    se jaja robisz?

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2007-01-17 20:25:24
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

[...]

    Ludzie dajcie mi taką pracę !!!!! Spokój !! Cisza !! GG !! KOMP !!
    Zwalnianie na skinienie głową bez tłuczaczenia ??!! Ja chcę pracować !!!

  • 8. Data: 2007-01-17 21:47:51
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Michał napisał(a):

    [...]

    > Ludzie dajcie mi taką pracę !!!!! Spokój !! Cisza !! GG !! KOMP !!
    > Zwalnianie na skinienie głową bez tłuczaczenia ??!! Ja chcę pracować !!!

    Ja bym po 2 dniach dostał wkurwia w takiej robocie.
    Albo bym kółeczko wydeptał, rzucając ciężkimi przedmiotami w najbliższe
    i nie majace instynktu samozachowawczego (bo nie uciekały...) istoty.

    Ale ja spokojnym programistą jestem...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2007-01-17 22:13:40
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-17 21:25, Michał napisał(a):

    > Ludzie dajcie mi taką pracę !!!!! Spokój !! Cisza !! GG !! KOMP !!
    > Zwalnianie na skinienie głową bez tłuczaczenia ??!! Ja chcę pracować !!!

    Phii... Normalny dzień pracy administratora sieci :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 10. Data: 2007-01-17 22:36:45
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 19:15:33 +0100, MarlonB napisał(a):

    > Klaun...?

    Czytałes o Gildii Błaznów?

    --
    marcin