PracaGrupypl.praca.dyskusje › Toshiba Kobierzyce - przebija LG?

  • 1. Data: 2007-01-17 10:42:12
    Temat: Toshiba Kobierzyce - przebija LG?
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Nie wiem ile Toshiba za prace na tasmie przy montazu LCD chce dac, ale
    jesli to bedzie kwota porownywalna do tej komedii z LG to mamy nowy rekord.
    Japonczycy wymyslili sobie ze ich szeregowy pracownik musi miec *2 letnie
    doswiadczenie na podobnym stanowisku *odbyc kurs w GB (czyzby lojalka?)
    *znac angielski i obsluge komputera.

  • 2. Data: 2007-01-20 09:44:27
    Temat: Re: Toshiba Kobierzyce - przebija LG?
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Dla mnie dawno takie koncerny z fabrykami przestaly byc atrakcyjne finansowo
    Nie tylko dla mnie ale czesc ludzi nie ma wyboru.