PracaGrupypl.praca.dyskusje › smutno w pracy

  • 11. Data: 2007-01-17 23:11:43
    Temat: Re: smutno w pracy
    Od: "kryptofiś" <6...@w...pl>

    900 brutto syf, tolka w pracy niesmialym, nie kituje taka mam prace nie
    jestem programistą, rozliczam produkcje i nudzi mnie to dzienne 2-3
    godzinki roboty

  • 12. Data: 2007-01-18 00:22:35
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Ja bym po 2 dniach dostał wkurwia w takiej robocie.
    > Albo bym kółeczko wydeptał, rzucając ciężkimi przedmiotami w najbliższe
    > i nie majace instynktu samozachowawczego (bo nie uciekały...) istoty.
    >
    > Ale ja spokojnym programistą jestem...

    E tam. W opisanej sytuacji przynosisz ksiazki i sie uczysz, albo
    znajdujesz zlecenia, ktore mozesz wykonywac podczas bezczynnosci w pracy
    (wszelka praca na kompie), albo zakladasz sobie sklep internetowy czy
    jakis inny biznes online.

    Znam goscia, ktory jest w takiej wlasnie sennej pracy przy kompie juz
    lata, okolo 4 godziny dziennie bezczynne i zalozyl website, z ktorego ma
    znacznie wieksze dochody niz ze swojej pracy na etat i moglby ja rzucic
    zachowujac komfort finansowy, ale nie chce, bo:
    - skladki korzystniejsze
    - mowi, ze jak idzie do pracy, to wie, ze ma pracowac (nad swoim
    biznesem), a jakby siedzial w domu, to by mu sie bylo trudniej
    zdyscyplinowac. :)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533