PracaGrupypl.praca.dyskusje › Duze inwestycje a oferty pracy

  • 1. Data: 2007-01-17 09:33:43
    Temat: Duze inwestycje a oferty pracy
    Od: "Laris" <m...@o...pl>

    Czytam sobie o inwestycjach na slasku, co i gdzie wybuduja i ile beda
    potrzebowac pracownikow. Powiedzcie mi prosze jak szukac pracy w firmie
    ktora jeszcze nie powstala? Gdzie laduja te oferty pracy? W urzedach?
    Czasami firma potrzebuje z miejsca 300 osob. Po wybudowaniu najczesciej
    miejsca juz sa obsadzone.

    Laris

  • 2. Data: 2007-01-18 22:51:28
    Temat: Re: Duze inwestycje a oferty pracy
    Od: "ESM Logistics S.A." <rekrutacja@nospam_esmlogistics.com>

    ESM Logistics S.A. (www.esmlogistics.pl) realizuje duże inwetycje. Obcenie
    poszukuje ludzi do pracy w logistyce i na produkcji elektroniki użytkowej
    (Katowice, Chorzów, Będzin, Dąbrowa Górnicza).
    cv: r...@e...com