PracaGrupypl.praca.dyskusjesmutno w pracy › Re: smutno w pracy
    From: Michał <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: smutno w pracy
    Date: Wed, 17 Jan 2007 21:25:24 +0100

    produkcję, do tej pory sie nie zintegrowałem z ekipą, była jedna
    imprezka ale nie poszedłem, jestem nie śmiały, jak przychodze do
    biura to tylko zrobię i uciekam do siebie, jak kolezanka z pracy cos
    zapyta, denerwuję sie bardzo, teraz pracuje na produkcji, mam tam
    wydzieloną pakamerę i stanowsiko z komputerem, nudno mi samemu
    siedziec, mój przyjaciel to internet i gadu gadu, szefowa mnie
    ingoruję, kiedy nie zajdę, by sie zwolnic, kiwa głowa, ze mozna,
    męcze sie w tej pracy.

    Ludzie dajcie mi taką pracę !!!!! Spokój !! Cisza !! GG !! KOMP !!
    Zwalnianie na skinienie głową bez tłuczaczenia ??!! Ja chcę pracować !!!