PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkoleniowiec - branża kosmetyczna - ile można zarobić?

  • 1. Data: 2007-01-17 14:53:39
    Temat: Szkoleniowiec - branża kosmetyczna - ile można zarobić?
    Od: w...@g...com

    Cześć,
    moja żona dostała ostatnio propozycję pracy szkoleniowca w branży
    kosmetycznej.
    Praca polega głównie na wyjazdach (Szczecin, Wrocław, cała Polska
    praktycznie - mieszkamy w Warszawie) samochodem służbowym
    oczywiście.
    Za jeden wykład-szkolenie chcą jej płacić ok. 200 zł.
    Czy warto w to wchodzić, może ktoś ma podobne doświadczenia,
    zawód, mógłby szepnąć słówko jakie są zarobki w tej branży,
    itd.
    Wdzięczność dozgonna!
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-01-17 18:26:25
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    w...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Czy warto w to wchodzić, może ktoś ma podobne doświadczenia,
    > zawód, mógłby szepnąć słówko jakie są zarobki w tej branży,

    Nie wiem z jakiej tematyki są te szkolenia, ale stawki 200 zł za
    szkolenie (nieważne, czy całodniowe czy spędzi na szkoleniu tylko parę
    godzin - to i tak wyjazd na cały dzień.

    Powiem tak: gdyby ktoś mi zaproponował 200zł za dzień szkolenia,
    uznałbym, że chyba jest nienormalny. 200 zł to przyzwoita stawka ale _za
    godzinę_ szkolenia.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-01-18 08:29:28
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 17-01-2007 o 19:26:25 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Powiem tak: gdyby ktoś mi zaproponował 200zł za dzień szkolenia,
    > uznałbym, że chyba jest nienormalny. 200 zł to przyzwoita stawka ale _za
    > godzinę_ szkolenia.
    z tego co sie orientuje stawki szkoleniowe za godzine ksztaltuja sie
    srednio od 60 zl netto do 200 (przynajmniej w Krakowie). Pytanie, jakie
    doswiadczenie szkoleniowe ma Malzonka (czym wieksze doswiadczenie, tym
    wyzsze stawki), czy beda Twoja Zone ciagali tylko po szkoleniach, czy kaza
    Jej tez cos sprzedawac (np. srodki kosmetyczne czy cos takiego) i od tego
    bedzie miala prowizje dodatkowa. Jezeli to drugie to nie ma sie co pisac.
    No i pytanie, czy ma jakas inna prace na podoredziu. Czasem jak Cie w tym
    momencie nie stac na BMW to kupujesz Poloneza aby miec czym jedzic. I
    uzywasz go do zarabiania na wymazone BMW :)))))

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    NIE GÓDŹ SIĘ NA PRZECIĘTNOŚĆ! http://www.samodoskonalenie.com

  • 4. Data: 2007-01-18 20:41:50
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Kuroi Bonza napisał(a):
    > czy beda Twoja Zone ciagali tylko po szkoleniach
    jesteś pewny, że moją? :)

    pozdr.
    M.

  • 5. Data: 2007-01-19 09:04:07
    Od: Daboni <b...@s...wp.pl>

    Dnia 18-01-2007 o 21:41:50 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > jesteś pewny, że moją? :)
    no nie, oczywiscie nie :)
    Niechcacy wiadmosc wyslalem jako odpowiedz na Twoja, oczywiscie chodzilo
    mi o Malzonke Tworcy watku :)

    Daboni
    http://www.szkolenia.samodoskonalenie.com

  • 6. Data: 2007-01-19 15:46:47
    Od: "Piotrek" <w...@g...com>

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Praca będzie polegała głównie na wyjazdach na szkolenia. Czyli
    podróże z Wawki do Wrocławia, Krakowa, etc.
    No i właśnie myślimy, że 200 zł za szkolenie to trochę ma mało,
    bo słusznie zauważyliście, że przecież to praktycznie dwudniowe
    wyprawy. Jaka może być więc godziwa stawka?
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2007-01-20 06:56:35
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 19-01-2007 o 16:46:47 Piotrek <w...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > bo słusznie zauważyliście, że przecież to praktycznie dwudniowe
    > wyprawy. Jaka może być więc godziwa stawka?
    tak jak pisalismy: od 60 do 200 zl tetto za godzine. Wiele zalezy jaka
    umowe Twoja Malzonka podpisze. Jezeli jest to umowa o dzielo, to niech
    walczy o jak najwieksza stawke godzinowa, jzeli umowa o prace, to w pensji
    ma tez troche placone...