PracaGrupypl.praca.dyskusje › skrocenie okresu wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-06-01 13:01:42
    Temat: skrocenie okresu wypowiedzenia
    Od: "cris" <c...@w...pl>

    Witam,

    Czy mogę coś zrobić jeżeli pracodawca nie chce zgodzić się na skrócenie 3
    mies. okresu wypowiedzenia? Jakie ruchy mogę wykonać żeby być w zgodzie z
    przepisami?

    pozdrawiam
    cris

  • 2. Data: 2004-06-01 18:13:30
    Temat: Re: skrocenie okresu wypowiedzenia
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > mies. okresu wypowiedzenia? Jakie ruchy mogę wykonać żeby być w zgodzie z

    Witam
    Nie masz możliwości.Można zrobić pewne rzeczy poza prawem.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-06-03 06:03:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) cris zapodał(a):
> [...]
    > mies. okresu wypowiedzenia? Jakie ruchy mogę wykonać żeby być w zgodzie z

    Porozumienie stron.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl