PracaGrupypl.praca.dyskusje › Emigracja

  • 1. Data: 2004-06-01 00:05:42
    Temat: Emigracja
    Od: "Dr Agon" <t...@p...onet.pl>

    Witam !

    W najbliższym czasie zamierzam wyemigrować do Wielkiej Brytanii lub do Irlandii.
    Pomoc w znalezieniu pracy zaoferowały mi dwie firmy headhunters?kie:
    ITC - International Training Centre oraz
    Grafton Recruitment.

    Jeśli macie jakieś uwagi na ich temat to będę wdzięczny. Dużo się teraz słyszy o
    różnych oszustach w tej branży więc ostrożności nigdy za wiele.

    Pozdrawiam
    Dr Agon

  • 2. Data: 2004-06-01 07:41:38
    Temat: Re: Emigracja
    Od: "Rolek" <r...@N...poczta.onet.pl>

    mysle, ze grafton Cie nie oszuka, to dobra firma

    http://www.odszkodowania-komunikacyjne.prv.pl

  • 3. Data: 2004-06-01 07:51:24
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Dr Agon" <t...@p...onet.pl> wrote in

    > Grafton Recruitment

    Na forum GW, poczytaj sobie:
    http://tinyurl.com/2lcsk

    /silver

  • 4. Data: 2004-06-02 07:19:29
    Od: SoWhat <S...@j...tam>

    Użytkownik Dr Agon napisał:

> [...]
    >
    > Jeśli macie jakieś uwagi na ich temat to będę wdzięczny. Dużo się teraz słyszy o
    > różnych oszustach w tej branży więc ostrożności nigdy za wiele.

    Tylko nie itc. Takiegu balaganu jeszcze nie widzialem.

  • 5. Data: 2004-06-03 07:59:06
    Od: John Doe <J...@J...com>

    1 Jun 2004 02:05:42 +0200, na pl.praca.dyskusje, Dr Agon napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli macie jakieś uwagi na ich temat to będę wdzięczny. Dużo się teraz słyszy o
    > różnych oszustach w tej branży więc ostrożności nigdy za wiele.

    Mam uwagi.
    a) Nie wiem czy myslisz o emigracji czy tylko o wyjezdzie do pracy
    bo to sa dwie zupelnie rozne rzeczy.
    b) Grafton dziala rowniez na rynku polskim. Wiekszosc tych ich rewelacji
    z podawaniem placy do sciema. Podejrzewam, ze na brytyjskim rynku dzialaja
    podobnie, chociaz musza oczywiscie jakies stanowiska obsadzac bo na tym
    zarabiaja. Dzialaja od kilku lat. Mowie tylko o stylu dzialania.
    c) Nie ma czegos takiego jak pomoc f-my headhunterskiej. Im zalezy jedynie
    na obsadzeniu stanowiska - czy to bedziesz Ty czy 5 innych osob ktore maja
    na tzw shortliscie jest rzecza niewazna.
    Generalnie - nie nastawiaj sie zbytnio. Dobra rada wujka-Dobra-rada z
    pewnym doswiadczeniem w powyzszej kwesti w PL.
    PZDR.
    JD.