PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do kogo zaadresować list motyw. jeśli...

  • 1. Data: 2004-06-01 12:53:07
    Temat: Do kogo zaadresować list motyw. jeśli...
    Od: "mufina" <r...@p...onet.pl>

    Właśnie, do kogo go zaadresować jeśli w ogłoszeniu jest tylko, że firma z
    branży takiej a takiej poszukuje..., a w adresie do korespondencji jest tylko
    biuro ogłoszeń danej gazety??? Co mam wtedy zrobic??? Co wy robicie w takich
    przypadkach???

  • 2. Data: 2004-06-01 13:06:29
    Temat: Re: Do kogo zaadresować list motyw. jeśli...
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "mufina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    piszę na biuro ogłoszeń i numer który jest przy lub pod ogłoszeniem a
    wewnątrz uzywam zwrotu szanowni państwo

    Lesław

  • 3. Data: 2004-06-01 13:11:48
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "mufina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > piszę na biuro ogłoszeń i numer który jest przy lub pod ogłoszeniem  a
> [...]
    Dobrze. Ale chodzi mi głownie o to co napisać po prawej stronie listu u góry
    (powyzej szanowni państwo). Biuro ogłoszeń to na kopercie tylko, wydaje mi sie.

  • 4. Data: 2004-06-01 14:19:18
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    pomin te czesc, na srodku mozesz po prostu napisac tytul: LIST
    MOTYWACYJNY....
    albo nawet bez tego....
    pozdrowionka
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 5. Data: 2004-06-01 19:32:30
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    góry
    > (powyzej szanowni państwo). Biuro ogłoszeń to na kopercie tylko, wydaje mi

    Jak piszesz do anonima, to traktuj go jak anonima, tj, nie adresuj do
    nikogo. Ja w takich wypadkach pisałam podobnie jak w/w kolega tylko zwrot
    "Szanowni Państwo"

    mangha

    --
    Odzież sportowa wysokiej jakości, okazyjne ceny:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=33686&showing_