PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomoc

  • 1. Data: 2004-06-01 09:47:08
    Temat: Pomoc
    Od: "Beata" <p...@o...pl>

    Jestem osobą bezrobotną w jaki sposób najlepiej zaimponować pracodawcy.Moje
    wyk to technik ekonomista.Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2004-06-01 10:20:23
    Temat: Re: Pomoc
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Beata" napisała w wiadomości:

    > Jestem osobą bezrobotną w jaki sposób najlepiej zaimponować
    pracodawcy.Moje
    > wyk to technik ekonomista.Pozdrawiam wszystkich.

    Skoro jesteś bezrobotna to czemu chcesz imponować pracodawcy?

    --
    Pozdrawiam.
    Arci

  • 3. Data: 2004-06-01 10:25:41
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Beata" <p...@o...pl> wrote in

    > Jestem osobą bezrobotną w jaki sposób najlepiej zaimponowac
    > pracodawcy.Moje wyk to technik ekonomista.Pozdrawiam wszystkich.

    Do 15 czerwca 2004 mozesz sie zglosic tu:
    http://skiba.com.pl/

    Przy czym przyjmuja ludzi po maturze 2004, tak sie zaczyna przy takim
    wyksztalceniu. Warunki w punkcie 7.

    /silver