PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwis z drobnymi zleceniami (najlepiej IT)

  • 1. Data: 2007-06-19 18:27:27
    Temat: serwis z drobnymi zleceniami (najlepiej IT)
    Od: s...@w...pl

    czy znacie jakis serwis (cos w stylu allegro), gdzie mozna wyszukiwac
    drobnych zlecen IT, ktore mozna by wykonywac w ramach DG?

    interesuja mnie zarowno serwisy polskie, jak i zagraniczne

  • 2. Data: 2007-06-19 18:41:50
    Temat: Re: serwis z drobnymi zleceniami (najlepiej IT)
    Od: sz <s...@b...no>

    s...@w...pl wrote:
    > czy znacie jakis serwis (cos w stylu allegro), gdzie mozna wyszukiwac
    > drobnych zlecen IT, ktore mozna by wykonywac w ramach DG?

    http://zlecenia.przez.net/
    ale nie wiem czy da sie utrzymac z takich zlecen bo ceny sa zabojczo
    niskie :->

  • 3. Data: 2007-06-20 09:58:36
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > czy znacie jakis serwis (cos w stylu allegro), gdzie mozna wyszukiwac
    > drobnych zlecen IT, ktore mozna by wykonywac w ramach DG?
    >
    > interesuja mnie zarowno serwisy polskie, jak i zagraniczne
    Polecam serwis "rent a coder" (try google). Tam znajdziesz mnostwo zlecen.
    Na poczatku bierz drobne zeby wyrobic sobie marke. Bedziesz na tym stratny,
    ale to czas inwestowania. Pozniej mozesz sie pokusic o dodatkowe zlecenia.
    Co do kasy to niestety jak wszedzie, o ile pracodawca nie wymaga kraju
    pochodzenia to zarobisz malo na standardowch umiejetnosciach (PHP, C++).
    Polakow bija na glowe Bialorusini, Rosjanie, Rumuni i Hindusi. Jest ich tam
    najwiecej. Oferuja niezly soft po jak dla nas glodowych cenach. Dla nich 300
    USD za serwis PHP to juz pieniadze. Tutaj na tym nie pojedziesz. Przy okazji
    zobacz sobie jakie sa ceny za twoje technologie/umiejetnosci. Oplaca sie
    jak masz zadkie umiejetnosci typu j2ee lub generalnie .net. Czasami
    zleceniodawcy pozwalaja wybrac jezyk programowania, jesli chodzi np. o
    napisanie jakiegos modulu, ale wtedy przydaje sie algorytmika + umiejetnosc
    pisania i implementacji interfejsow, szczegonie pod Uniksami/Linuksami.

    Znajomy tam pracuje i zarabia sporo, ale zna juz troche technologii i
    programuje od 10 lat (komercyjnie). Rocznie mozna wyciagnac kolo 30 tys USD
    netto jak masz rodzine i nie masz czasu na prace, ale to dopiero jak masz
    juz >10 projektow na koncie.

    pzdr.

    mw