PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie wyrwac z pokolenia 1200?

  • 1. Data: 2007-06-19 10:56:26
    Temat: Jak sie wyrwac z pokolenia 1200?
    Od: Stachu <s...@p...onet.pl>

    jasny gwint ale klapa.... przyjechalem do wawy na skrzydlach marzen o
    zrobkach ponad przecietnosc, a wyladowalem jak fizyczny robol robiacy
    nocami za 1300 na reke...
    qrna co za wstyd - w warszawie mieszkac i zarabiac 1300

    anyway ktos ma pomysl jak sie wyrwac z tego piekla? - beda
    jednoczesnie niewiele kwalifikowanym?

    czyzby UK bylo jedynym wyjscie by sie z twgo wyrwac czy moze znacie
    jakies PL sposoby na zarabianie przynajmniej 2000 na reke nie majac
    tony papierow i skillsow ..?

    dzieki
    pozdro
    stachu

  • 2. Data: 2007-06-19 11:08:57
    Temat: Re: Jak sie wyrwac z pokolenia 1200?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Facet ma w zyciu w kwestiach finansowych trzy mozliwosci:
    - albo sie bogato urodzic
    - albo sie bogato ozenic
    - albo zap...lac

    O ile pierwsza mozliwosc nie jest kwestia wyboru o tyle dwie kolejne - jak
    najbardziej.

    Mozesz próbowac opcji drugiej - wszak kobiet poszukujacych patnera zyciowego
    jest wiele, nierzadko zamoznych. Jezeli potraktowac to jako interes to mozna
    wylaczyc uprzedzenia estetyczno-uczuciowe i skupiajac sie na finansowych
    nawet niezle zyc.

    Pojemnosc ostatniej mozliwosci jest jak stad na Melmach.

    Bez specjalnych kwalifikacji mozna zostac np listonoszem. Zarobki na Slasku
    oficjalnie 1200, naprawde 3500- 4000 na napiwkach
    W zaleznosci od miejsca rózne beda wymagania dla innych zawodów
    "napiwkowych":
    - kelnera
    - barmana
    - boya hotelowego / portiera
    - szatniarza w knajpie

    wbrew pozornej lichocie tych stanowisk, moga byc bardzo intratne, a niektóre
    z nich to prawie ze mafijne uklady (np portier/sztaniarz i taksówkarze)
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-06-19 11:15:38
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Stachu porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > nocami za 1300 na reke... (...)
    > anyway ktos ma pomysl jak sie wyrwac z tego piekla? - beda

    A cos umiesz robic konkretnego? Znajomy pracuje w wawie przy remontach -
    prace przygotowawcze(kucie plytek, zrywanie boazerii itp, zadnych
    kwalifikacji do tego nie trzeba miec, byleby byc w stanie utrzymac
    narzedzia w reku) - fakt, pracuje teoretycznie 10-12godz/dobe, w
    praktyce (akurat ten znajomy) nie wiecej jak 8 godz (a to do marketu
    pojedzie, a to glodny jest, a to jakas panne zaczepi), dniowka w
    granicach 150zl. Jego kolega, ktory jest bardziej pracowity - 200-250zl
    dniowka. Moze poszukaj czegos takiego?
    Tyle ze praca na czarno
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-19 18:05:43
    Od: Naro <n...@g...pl>

    Zrób prawo jazdy na TIRa i zacznij jeździć na transporcie
    międzynarodowym to spokojnie na ręke wycgiągniesz 5000 zł !

  • 5. Data: 2007-06-20 04:23:51
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Stachu pisze:
> [...]
    > jednoczesnie niewiele kwalifikowanym?
    >
    > czyzby UK bylo jedynym wyjscie by sie z twgo wyrwac czy moze znacie

    aby sie wyrwac, nalezy sie kwalifikowac :) Niewiele kwalifikowany
    zarabia niewiele, bo jest takich wielu.
    Pojedziesz do UK, zarobisz wiecej, ale faktycznie tyle samo, bo tam
    zycie drozsze. A jak jeszcze angielskiego nie znasz to, eh....

    Chcesz zarabiac wiecej? zobacz jakich specow brakuje i przeszkol sie w
    tym kierunku.

    --
    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com

  • 6. Data: 2007-06-21 05:48:16
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pojedziesz do UK, zarobisz wiecej, ale faktycznie tyle samo, bo tam zycie
    > drozsze.

    W ktorym miejscu drozsze?

    MarkX

  • 7. Data: 2007-06-21 06:08:59
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-06-21 07:48 [MarkX] napisał(a):

    > W ktorym miejscu drozsze?

    W Londynie

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 8. Data: 2007-06-21 06:23:58
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > W Londynie

    Nie znam osobiscie przypadku "londynskiego" wiec nie bede sie wypowiadal.
    Ale jezeli chodziloby o np. Peterborough to moglbym polemizowac, czy
    faktyczine zycie jest drozsze. Oczywiscie odnoszac sie do jakiegos
    mniejszego miasta w Polsce, a nie do Warszawy :)

    Ale i tak zaloze sie, ze co by nie chwycic do reki nawet w Londynie, to za
    godzine pracy bedzie mozna sobie pozwolic na wiecej, niz tutaj analogicznie
    w Polsce.

    MarkX

  • 9. Data: 2007-06-30 20:43:59
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Uzytkownik "Stachu" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nocami za 1300 na reke...
    > qrna co za wstyd - w warszawie mieszkac i zarabiac 1300
    Masz jakis zawód, kwalifikacje, czy jestes tylko niewykwalifikowanym robotnikiem
    ? Potrafisz zrobic cos, co nie kazdy potrafi zrobic ? Jak tak, to sprzedaj to.
    Ostatnio w Biedronce na Szczesliwicach widzialem ogloszenie, ze osobom bez
    kwalifikacji, do rozkladania towaru, placa 1700. 1300 to sie zarabia,
    przynajmniej w Warszawie, wykonujac prace, do której przyuczenie nie zajmuje
    wiecej jak 1 - 2 dni., czyli taka, co praktycznie kazdy moze wykonac. Nie mówie
    oczywiscie o pielegniarkach, nauczycielach i urzednikach, bo to sa smutne i
    absurdalne wyjatki, aczkolwiek obrotna pielegniarka pracuje za duzo wiecej niz
    1300 zl.

  • 10. Data: 2007-07-02 15:34:23
    Od: "deklan" <n...@...pl>

    Uzytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisal w wiadomosci
    > Ostatnio w Biedronce na Szczesliwicach widzialem ogloszenie, ze osobom
    > bez kwalifikacji, do rozkladania towaru, placa 1700. 1300 to sie
    > zarabia,

    Nie wiem coprawda co to sa te szczesliwce(jakies miasto gdzie ludzie sa
    szczesliwi?) ale czy przypadkiem pod tym ogloszeniem nie bylo drobnym
    drukiem, ze owszem placa 1700, ale za okres 2 miesiecy i to brutto? ;)
    bo cos mi sie nie chce wierzyc w taka kwote, czyzbys to wyczytal z
    Wyborczej, gdzie ostatnio mieli problem z naborem do prac sezonowych po
    12zl/h ? ;))