PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 71. Data: 2003-07-16 07:55:37
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: Andrzej Gradziel <a...@d...ns.net.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > nie

    > Mylisz się w 100 procentach. Pogląd, że uprawienie seksu na żywo przed
    > kamerą jest nieprzyzwoite nie jest moim prywatnym pogldem i proszę takich
    > rzeczy nie wciskać. Jest to pogląd podzielany przez zdecydowaną większość
    > osób i nie jest to żadna MOJA miarka. Z takim poglądem zgodziła się również
    > koleżanka Ninka - gwoli ścisłości.

    Tak tak, a moja racja jest mojsza, i co mi teraz zrobisz?
    Moderator nie jest od oceniania światopoglądu autora postu.

    > niewatpliwie
    > tego,
    >
    > Nie jest, bo jest niemoralna i nieprzyzwoita.

    Jest, bo jest moralna i przyzwoita.

    Chcesz kontynuować?

    > Przykro mi, ale dla mnie oferta "poszukuję parki do barabara przed kamerą"
    > i "poszukuję handlowca" jednak się różnią. Jeśli ty nie widzisz różnicy, to
    > chyba jeździmy różnymi pociągami. Poza tym, na pl.praca.oferowana ukazują
    > się także oferty od poważnych firm i doradców - czy jesteś pewien, że będą
    > zachwyceni gdy ich oferty pokażą się w takim towarzystwie.

    Oczywiście znowu Ty będziesz decydował co i w jakim towarzystwie ma się
    pojawiać?

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 72. Data: 2003-07-16 09:06:04
    Temat: Re: seks
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > a te dane obopu bylyb oparte na deklaracji reprezentatywnej grupy
    > polakow czy na danych koscielnych?
    > bo w tych ostatnich, jako katolicy sa zakwalifikowani wszyscy, ktorzy
    > przyjeli chrzest.
    >
    > poza tym popelniasz jeszcze jedno naduzycie w tej dyskusji: uzywasz
    > jako argumentu na rzecz niestosownosci takiego ogloszenia o pracy
    > tego, ze 90% polakow to katolicy. fajnie.
    Proszę o uważne czytanie wątku! Gdzie wg Ciebie posłużyłam się takim
    argumentem? Pisałam, ile jest deklaratywnych katolików dlatego, żeby
    sportować dane jakoby liczbę katolików badania opinii publicznej naliczały
    na podstawie chrztów. Być może takimi danymi posługuje się GUS, ale nie OBOP
    itp., które w sondażach zadają pytanie o wyznianie, a nie o chrzest!
    Powiedz mi, dlaczego chwytasz się argumentów poniżej pasa pisząc nieprawdę?

    > tylko, czy kazdy katolik zgadza sie z twoim pogladem na temat
    > niestosownosci takich ogloszen? smiem watpic.
    >
    > to ze ty i jeszcze jakis dyskutant uznaliscie, ze to wbrew normom
    > spolecznym, nie znaczy jeszcze, ze rzeczywiscie wiekszosc
    > spoleczenstwa by sie z wami zgodzila.
    Jednak się zgodziła. Przecież mówiłam już, że były takie badania
    prowadzone - możesz tyego nie przyjmować do wiadomości. Wyniki znajdziesz
    m.in. na stronie prezydent.pl przy okazji wywiadów z prezydentem.
    Zresztą nie wiem, czy wiesz, że 3 lata temu Sejm i Senat przyjęły poprawkę o
    całkowitym zakazie pornografi (prezydent ją zawetował).

    Iza

  • 73. Data: 2003-07-16 09:10:54
    Od: rc447 <s...@w...pl>

    Artur Żmudzki napisał(a):

    > Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
    > krajów
    > za
    >
    > A to dobre :-) Podobnie jak 95% ludzi w Polsce to katolicy.

    Zauważ, że jest powiedziane katolicy a nie chrzeœcijanie.

    --
    Pozdrawiam,
    rc447

  • 74. Data: 2003-07-16 09:27:47
    Od: Andrzej Gradziel <a...@d...ns.net.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Ano jest problem, że nie powinny ukazywać się ogłoszenie, które budzą
    > wątpliwości od strony moralnej czy naruszają poczucie przyzwoitości. Na
    > takiej samej zasadzie wkurza mnie, jak muszę codzienne oglądać za
    > wycieraczką jakieś gołe dupy czy cyce.

    Twoja moralność nie jest jedyna i najlepsza, uwierz.

    > Owszem, na pewno ktoś ogląda, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy muszą
    > oglądać na pl.praca.oferowana.
    >
    > Do oglądania jest masa innych stron i adresów i niczyje prawa obywatelskie
    > nie zostaną w ten sposób naruszone.

    Do oglądania potrzeba chęci, widać je masz? :|

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 75. Data: 2003-07-16 09:30:41
    Od: Andrzej Gradziel <a...@d...ns.net.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:
    > r...@r...pl napisał(a):
    >

    > Przecież nie o tym mówię. Mówię o szukaniu parki do uprawiania seksu przed
    > kamerą. Jest to nieprzyzwoite i takie ogłoszenia nie powinny się ukazywać na
    > publicznym forum, które przecież nie jest tematycznie z tym związane. Jest
    > masa innych forum (forumów ?), gdzie takie treści są prezentowane i
    > wymieniane.

    Twoje posty są nieprzyzwoite i niezgodne z poglądami wielu osób. I co z
    tego? :)

    > Moderowane listy powinny jednak przestrzegać zasad współżycia społecznego (o
    > ile nie są to listy typu "seks"). Jeśli takiego punktu nie ma, to powinien
    > być dopisany.

    Nie powinien. Moderator jest od tego, żeby odrzucać posty niezgodne z
    tematyką grupy oraz polskim prawem. Tyle.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 76. Data: 2003-07-16 09:33:24
    Od: Andrzej Gradziel <a...@d...ns.net.pl>

    Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> wrote:
    > To ja proponuje, ?eby zg?osi?y si? osoby, kt?re ewentualnie by?yby
    > zainteresowane prac? w filmie pornograficznym - oczywi?cie w charakterze
    > g??wnego aktora/aktorki...

    Zamieść to na odpowiedniej do tego grupie.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 77. Data: 2003-07-16 09:42:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bf0me3$rre$1@nemesis.news.tpi.pl>, Iza wrote:
    > To ja proponuje, żeby zgłosiły się osoby, które ewentualnie byłyby
    > zainteresowane pracą w filmie pornograficznym - oczywiście w charakterze
    > głównego aktora/aktorki...

    Nawet nie wiesz, ilu jest takich ludzi, musisz tylko otworzyć szerzej oczy
    i wyjść poza swój purytański horyzont myślowy. :D

    > I przy okazji - urzędy pracy nie prezentują tego typu ogłoszeń, doradcy
    > personalni też.

    I co z tego?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 78. Data: 2003-07-16 10:36:37
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Nawet nie wiesz, ilu jest takich ludzi, musisz tylko otworzyć szerzej oczy
    > i wyjść poza swój purytański horyzont myślowy. :D

    A to ciekawe... Jakaż to moja wypowiedź ma niby swiadczyć o purytanskim
    horyzoncie myslowym?

    Co do Twojej wypowiedzi - ja takich osob nie znam, jak dotad tez nikt sie
    nie zglosil
    Wiesz, latwo jest wziasc udzial w takiej dyskusji, "seks" to temat, na ktory
    _kazdy_ ma cos do powiedzenia, Fajnie by bylo, gdyby osoby te wypowiadaly
    sie jednak na temat watku, a nie staraly sie po prostu wcisnac swoje 3
    grosze...

    Iza

  • 79. Data: 2003-07-16 15:08:06
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał

    > A wiec oni uzywaja nowomowy a ty radosnie powtarzasz. Argumenty do mnie
    > docieraja pod warunkiem ze sa sensowne.
    Czyli pod warunkiem, że się z nimi zgadzasz?
    Przy okazji - nie używaj słów, których nie rozumiesz (dot. nowomowy).
    Jacy _ONI_?

    Iza

  • 80. Data: 2003-07-16 20:23:52
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

    > Co do Twojej wypowiedzi - ja takich osob nie znam, jak dotad tez nikt sie
    > nie zglosil

    nie dziwne, ze nie znasz, przeciez jak sama pisalas obracasz sie w
    srodowisku ludzi "przyzwoitych" ale wystarczy udac sie na np. targi
    erotyczne wenus - tam ich bedzie co najmniej kilka setek.

    plus wszystkie agencje towarzyskie.

    ci ludzie nie sa jakimis ostatnimi idiotami i nie odpowiedza na
    "oferte" pracy, ktora jest jawna prowokacja.

    ja tez sobie moge zamiescic tutaj posta "niech sie zglosa wszyscy, co
    sa managerami" - poczem, jak nie odpisze nikt, wyvciagnac wniosek, ze
    managerow w polsce to albo nie ma, albo prawie nie ma.

    co sa warte takie wnioski?
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net