PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
    From: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: seks
    Date: Wed, 16 Jul 2003 11:06:04 +0200

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2lluzh6bb.fsf@pierdol.ninka.net...

    > a te dane obopu bylyb oparte na deklaracji reprezentatywnej grupy
    > polakow czy na danych koscielnych?
    > bo w tych ostatnich, jako katolicy sa zakwalifikowani wszyscy, ktorzy
    > przyjeli chrzest.
    >
    > poza tym popelniasz jeszcze jedno naduzycie w tej dyskusji: uzywasz
    > jako argumentu na rzecz niestosownosci takiego ogloszenia o pracy
    > tego, ze 90% polakow to katolicy. fajnie.
    Proszę o uważne czytanie wątku! Gdzie wg Ciebie posłużyłam się takim
    argumentem? Pisałam, ile jest deklaratywnych katolików dlatego, żeby
    sportować dane jakoby liczbę katolików badania opinii publicznej naliczały
    na podstawie chrztów. Być może takimi danymi posługuje się GUS, ale nie OBOP
    itp., które w sondażach zadają pytanie o wyznianie, a nie o chrzest!
    Powiedz mi, dlaczego chwytasz się argumentów poniżej pasa pisząc nieprawdę?

    > tylko, czy kazdy katolik zgadza sie z twoim pogladem na temat
    > niestosownosci takich ogloszen? smiem watpic.
    >
    > to ze ty i jeszcze jakis dyskutant uznaliscie, ze to wbrew normom
    > spolecznym, nie znaczy jeszcze, ze rzeczywiscie wiekszosc
    > spoleczenstwa by sie z wami zgodzila.
    Jednak się zgodziła. Przecież mówiłam już, że były takie badania
    prowadzone - możesz tyego nie przyjmować do wiadomości. Wyniki znajdziesz
    m.in. na stronie prezydent.pl przy okazji wywiadów z prezydentem.
    Zresztą nie wiem, czy wiesz, że 3 lata temu Sejm i Senat przyjęły poprawkę o
    całkowitym zakazie pornografi (prezydent ją zawetował).

    Iza