PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-14 18:45:55
    Temat: Re: seks
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, że to dla ciebie cios, ale musisz się nauczyć z tym żyć. Zarówno z
    > tym, że w Polsce są katolicy, jak i z tym, ze większość ludzi jest za
    > moralnością i przyzwoitościa. Trudno - lajf is brutal, kiedyś trzeba
    > wydorośleć i spojrzeć prawdzie w oczy.

    Wiem, ze dla Ciebie bedzie to cios ;-)
    ale ja i moja zona jestesmy ujeci w tych 95% (zostalismy ochrzczeni)
    ale nie jestesmy katolikami.
    Tak wiec ta statystyka juz z racji tego, ze katolikiem staje sie
    w wieku niemowlecym jest przeklamana. to po pierwsze.
    Po drugie jest cos znacznie wazniejszego niz to, czy sie zapisalo do katolikow,
    czy nie. Jest to sposob na zycie - czy jest on zgodny z wymaganiami wiary,
    czy nie.
    No i jak jest z tym, to nie bede pisal.
    Chociaz tym razem sadze, ze ja z rodzina moglibysmy byc zaliczeni
    do blizszej idealnemu katolicyzmowi ,,wiekszosci'' (nawet w kwesti aborcji).

    Lajf is brutal - agencje towarzyskie sa w nawet najmniejszej miejscowosci.
    I mimo ogromenj sluchalnosci Radia Maryja, nie ma pod nimi stalych pikiet.
    Pracownice nie sa oblewane kwasem na ulicach, klienci nie sa wyrzucani
    z pracy w dziwnych okolicznosciach. Spoleczenstwo Polskie (i mozna znalesc
    na to odpowiednie badania) w duzej wiekszosci akceptuje prostytucje...
    Nie bez powodu napisalem o tych najmniejszych miejscowosciach -
    - tam wszyscy wiedza KTO pracuje w agencjach (i nie sa to
    Rosjanki, zacpane malolaty niewiadomoskad itd.) oraz KTO korzysta z ich uslug.
    Tam nie mozna powiedziec ze to Warszawa, kazdy jest anonimowy i dlatego
    to jakos funkcjonuje. Tam gra sie w otwarte karty.
    I prawie nikt nie robi z tego problemu.

    pozdrawiam

    romekk