PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-14 19:55:22
    Temat: [OT] Re: seks
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:beuo2v$9sm$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiem, że to dla ciebie cios, ale musisz się nauczyć z tym żyć.
    Zarówno z
    > tym, że w Polsce są katolicy, jak i z tym, ze większość ludzi jest
    za
    > moralnością i przyzwoitościa. Trudno - lajf is brutal, kiedyś trzeba
    > wydorośleć i spojrzeć prawdzie w oczy.

    Eeee no co ty, Leszku, żaden cios. Nie wyczułeś ironii w wypowiedzi?
    No chyba, że jest również w Twojej, a ja jej nie wyczułem :-)

    Po prostu zadziwia mnie z jaką lekkością przyjmuje się statystyki
    jak źródło danych.
    Ja, podobnie jak Romek 3 posty niżej, poczynię pewne wyznanie,
    również zostałem ochrzczony i wpadam w statystykę, a do katolicyzmu
    (i każdej innej religii) jest mi bardzo daleko.

    Piszesz też, że większość ludzi jest za przyzwoitością i moralnością.
    Jakoś moje doświadczenia z życia w tym społeczeństwie nie powierdzają
    tego.

    Akceptuję istnienie róznych odmienności i nie neguję ich. Jesli ktoś
    mnie do tego będzie nakłaniał to wtedy spotka się z moim oporem.
    Ty zaś zachowujesz się tak jakby to Tobie lub Twoim bliski, których
    dobro leży Ci na sercu kazano w uczestniczyć w "show na żywo".

    A może altruistycznie martwisz sie o moją moralność?
    Zapewniam cię, że niepotrzebnie :-)

    pozdrawiam
    Art