PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-15 09:09:47
    Temat: Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

> [...]
    Jest

    > moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie.

    Bardzo się cieszę, że zgodziłaś się ze mną że jest to nieprzyzwoite.
    Osobiście uważam, że moderowane listy powinny przetrzegać zasad współżycia
    społęcznego, a te mowią, że nie należy propagować rzeczy niemoralnych czy
    nieprzyzwoitych. Zgodzisz się ze mną ?

    > ciekawi mnie, czy tez walczysz tak o przywoitosc dobijajac sie do
    > redakcji gazet codziennych i oprotestowujac ich ogloszenia o pracy?

    Nie walczę o przyzwoitośc w redakcjach codziennych gazet, bo to nie mój cyrk
    i nie moje małpy. Poza tym, nie przypominam sobie, żebym w GW widział
    kiedykolwiek ogłoszenie tej treści.

    > czy tez moze w.g ciebie jest wszystko ok, poki w ogloszeniu jest
    > "kobiete do agencji towarzyskiej" zamiast "kobiete do prostytucji"?
    >
    > co cie tak naprawde kole: jedno glupie slowo, powiedzenie czegos
    > wprost, czy moze jednak charakter tej pracy?

    Zdecydowanie nie podoba mi się charakter tej pracy, a nie użycie takiego czy
    innego sformułowania. Uważam, że jeśli jest możliwość wpływu (a tutaj jest,
    podczas gdy w gazecie nie ma, bo nie ja jestem wydawcą), żeby tego typu
    ogłoszenie się nie ukazywały, to warto z tego spróbować.