PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-15 09:45:48
    Temat: Re: seks
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
    news:beukl4$lr2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pogladow
    > Byłoby miło, gdybyś nie atakował mnie, jakobym "wmuszała" komukolwiek
    swoje
    > poglądy, jesli sam masz inne. Grupa dyskusyjna służy dyskusji, wobec czego
    > różne poglądy mogą się tu pojawić!

    To idz na grupe dyskusyjna o seksie. To jest grupa dyskusyjna o pracy, a nie
    o tym czy moderator powinien czy nie zgadzac sie na to czy tamto.

    > Według badań opinii publicznej w Polsce, podobnie jak w większości krajów
    > Europy, większość ludzi jest przeciwna prawnej dopuszczalności seksu za
    > pieniądze - zarówno w formie pornografi, jak i usług seksualnych.

    Jasne - wg badan wszyscy jestesmy katolikami, inne badania mowia co innego,
    a wiesz gdzie ja je mam...? Dziwne, gdzie siedzi ta wiekszosc co nie chce
    pornografii i seksu bo ja takich nie znam a mieszkalem juz w kilku miastach
    w Polsce w roznych regionach. Mowiac 'wiekszosc nie chce' uzylas tzw.
    uzurpacji (odsylam do opisu nowomowy) - mow za siebie - 'ja nie chce i mam
    nadzieje ze wiekszoc tez nie.' Bo ja na ten przyklad chce.
    /p