PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna po angielsku

  • 11. Data: 2003-12-30 09:45:56
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > ewętualnej rozmowy

    ewętualnie spróbuj jeszcze słownik języka polskiego.
    nie wydaje mi się że to literówka :)

    gromax

  • 12. Data: 2003-12-30 11:18:53
    Od: "Drag" <d...@n...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał

    > ewętualnie spróbuj jeszcze słownik języka polskiego.
    > nie wydaje mi się że to literówka :)

    a mi sie nie wydaje zeby była to pl.hum.polszczyzna,
    moglbym sie przyczepic do cytowania i twojej znajomosci netykiety, ale po co
    zasmiecac grupe?
    chociaz przyznam ze byka strasznego strzeliłem

    --
    pozdr..
    Drag

  • 13. Data: 2003-12-30 11:59:27
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > znowu dramatyzujesz... :) zalezy w jakim celu jest potrzebny jezyk w
    > pracy, bardzo czesto wystarcza znajomosc "komunikatywna", a ta nie
    > wymaga poslugiwania sie jezykiem na codzien.
    >
    > skoro tak, to po co zapowiedz przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej po
    > angielsku calkowicie?

    po to zeby potwierdzic owa znajomosc na danym poziomie, o co ci chodzi?

    wojtek

  • 14. Data: 2003-12-30 12:55:27
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    Ja spotkalam sie z pytaniami naprawde bardzo prostymi - chodzilo poprostu o
    wybadanie czy w ogole dam rade dogadac sie z kims po angielsku. A pytania
    byly typu:
    - co moge powiedziec ciekawego o sobie,
    - prosze powiedziec cos o swojej rodzinie,
    - czym sie do tej pory zajmowalam... itp.
    Do tego oczywiscie byly pyt. dodatkowe np. z kim jest teraz moje dziecko,
    czy gdzie pracuje moj maz...

    Wiekszosc moich znajomych miala podobne pytania.

    Stanowisko, o ktore sie ubiegalam nie wymagalo uzywania jezyka w pracy
    sluzbowej, chociaz w ofercie pracy wymog znajomosci jezyka byl konieczny.

  • 15. Data: 2003-12-30 21:26:34
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > nie bardzo jest gdzie, poza uczelnią i tekstami w internecie, ale dlatego
    > che sie poduczyć własnie w kierunku ewętualnej rozmowy, bo nie sadze zeby
    mi
    > zadał pytanie "jak spędziłem wakacje";)

    Ja kiedys dostalem pytanie "jaka ksiazke ostatnio czytalem i o czym byla"
    :-)
    A slowka warto pocwiczyc sobie - jak sie nie uzywa jezyka codziennie, to
    wiadomo ze czesci slowek sie zapomina.
    A rozmowa kwalifikacyjna po angielsku to sensowny test znajomosci jezyka no
    i przeprowadzjacy ma od razu dwie sprawy zalatwione.

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2003-12-30 22:51:48
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 30 Dec 2003 10:32:22 +0100
    "Drag" <d...@n...pl> wrote:

    [..]

    > po za tym niepowiesz mi że na wszystkie rozmowy, nawet tych po polsku
    > poszłaś zupełnie nie przygotowana i nie zastanawiałaś się co odpowiesz
    > na przykładowe pytania

    wlasnie niedawno poszlam na rozmowe.
    jedyne, nad czym sie zastanawialam to to, jak wyjasnic roczna przerwe w
    CV oraz jak ewentualnie wykrecic sie od pytania o spodziewane zarobki a
    jak sie nie da, to ile powiedziec.

    rozmowa byla calkowicie po angielsku, ale nad tym sie w ogole nie
    zastanawiam, bo zyje w usa od 5 lat i jezykiem posluguje sie na codzien.

    co do reszty pytan odpowiadam po prostu zgodnie z prawda i uczciwie.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 17. Data: 2003-12-30 23:52:05
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku - EOT
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > a mi sie nie wydaje zeby była to pl.hum.polszczyzna,
    wiem. ale tego typu błędy strasznie bolą oczy. dlatego czasem zwracam uwagę
    (akurat padło na ciebie). a najbardziej skręca mnie jak ktoś pisze "ręta".
    też nie to żebym był fascynatem miodkowym.
    zresztąnajlepiej sobie włączyć opcję sprawdzania pisowni, pod większością
    systemów i w większości oprogramowania taka opcja istnieje

    > moglbym sie przyczepic do cytowania i twojej znajomosci netykiety, ale po
    co
    > zasmiecac grupe?
    hmm... nie lubię formalizmu. z pisze tak żeby było przejżyście, gdzie
    odpowiadam jest wcześniej po prostu cytat. i tyle. A to że ktoś się upiera
    że coś ma być pod, nad, przy jednej spacji, tabulatorze... sorki, ważniejsza
    jest dla mnie funkcjonalność niż formalizm. Jak kogoś to boli, z góry
    przepraszam

    i jwt - EOT
    > --
    > pozdr..
    > Drag

    gromax

  • 18. Data: 2003-12-31 15:05:17
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zresztąnajlepiej sobie włączyć opcję sprawdzania pisowni, pod
    > hmm... nie lubię formalizmu. z pisze tak żeby było przejżyście,

    No i poległeś chłopie na gruncie swoich zasad.
    "Niech ten co bez winy, pierwszy rzuci kamieniem."

    pzdr
    Gluestick