PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna po angielsku

  • 1. Data: 2003-12-29 22:14:39
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "Drag" <d...@n...pl>

    Witam
    Chciałbym sie przygotowac, na wypadek sprawdzenia mojej znajomości
    angielskiego na rozmowie kwalifikacyjnej. Jakie pytania najczęściej sa
    zadawane w takich przypadkach? Oczywiście nie chodzi mi o prace w
    charakterze tłumacza, czy kogoś w tym stylu. A może sa gdzieś w sieci
    przykładowe txty na taka okoliczność?

  • 2. Data: 2003-12-29 22:22:32
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "Artur Jedliński" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Drag" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadawane w takich przypadkach? Oczywiście nie chodzi mi o prace w
    > charakterze tłumacza, czy kogoś w tym stylu. A może sa gdzieś w sieci

    1) Jesli znasz angielski to na te pytania odpowiesz
    2) Wystrzegaj sie wszystkiego co przykladowe - sztampa Cie zabije

    --
    - Artur Nataniel Jedlinski ---
    artur @ jedlinski.pl

    - GRY dla każdego: http://www.rebel.pl/ -------

  • 3. Data: 2003-12-29 22:37:54
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 29 Dec 2003 23:14:39 +0100
    "Drag" <d...@n...pl> wrote:

> [...]
    > zadawane w takich przypadkach? Oczywiście nie chodzi mi o prace w
    > charakterze tłumacza, czy kogoś w tym stylu. A może sa gdzieś w sieci

    zalezy z kim bedziesz rozmawial.
    w porzadnej firmie to gadalbys albo z natywem albo kims, kto zna biegle
    angielski.
    pytania zadaja zwykle analogiczne do wersji polskiej... moga probowac
    rozmawiac na temat twojej roboty i tegoz biznesu, wciagnac cie w gadke.
    albo dac zadanie typu "problem" do rozwiazania.

    generalnie rzecz biorac, jesli beda cie uczciwie sprawdzac, a kiepsko
    znasz angielski (nie zdarza ci sie gadac w tym jezyku na codzien) to nie
    przygotujesz sie do tego stukajac przykladowe teksty.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 4. Data: 2003-12-29 23:56:11
    Od: "Drag" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Artur Jedliński" <n...@p...onet.pl> napisał
    > 1) Jesli znasz angielski to na te pytania odpowiesz
    > 2) Wystrzegaj sie wszystkiego co przykladowe - sztampa Cie zabije

    chodzi mi raczej o przygotowanie sobie listy słów i wyrażeń, których na
    codzien nie uzywam, ale w takiej rozmowie mogły by sie przydac

  • 5. Data: 2003-12-30 00:38:53
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 30 Dec 2003 00:56:11 +0100
    "Drag" <d...@n...pl> wrote:

    > Użytkownik "Artur Jedliński" <n...@p...onet.pl> napisał
    >
    > chodzi mi raczej o przygotowanie sobie listy słów i wyrażeń, których
    > na codzien nie uzywam, ale w takiej rozmowie mogły by sie przydac

    no to chyba jednak ehm... nie bardzo znasz ten jezyk, jesli o czyms
    takim myslisz.

    nawet jesli sie tych slowek wykujesz, to ze zdenerwowania zapomnisz albo
    cie zatka albo zaczniesz dukac.

    na rozmowie w obcym jezyku nigdy nie wypadniesz dobrze, jesli w tym
    jezyku nie rozmawiasz na codzien....

  • 6. Data: 2003-12-30 08:04:44
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > na rozmowie w obcym jezyku nigdy nie wypadniesz dobrze, jesli w tym
    > jezyku nie rozmawiasz na codzien....

    znowu dramatyzujesz... :) zalezy w jakim celu jest potrzebny jezyk w pracy,
    bardzo czesto wystarcza znajomosc "komunikatywna", a ta nie wymaga
    poslugiwania sie jezykiem na codzien.

    wojtek

  • 7. Data: 2003-12-30 08:19:26
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    http://www.career.vt.edu/JOBSEARC/interview/question
    s.htm
    proszę

  • 8. Data: 2003-12-30 08:46:04
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 30 Dec 2003 09:04:44 +0100
    "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> wrote:

    > znowu dramatyzujesz... :) zalezy w jakim celu jest potrzebny jezyk w
    > pracy, bardzo czesto wystarcza znajomosc "komunikatywna", a ta nie
    > wymaga poslugiwania sie jezykiem na codzien.

    skoro tak, to po co zapowiedz przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej po
    angielsku calkowicie?

  • 9. Data: 2003-12-30 09:32:22
    Od: "Drag" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisała

    >no to chyba jednak ehm... nie bardzo znasz ten jezyk, >jesli o czyms takim
    myslisz.
    znawm w stopniu komunikatywnym, potrafie budować zdania poprawnie
    gramatycznie, ale cały czas sie ucze, i znajomość nowych słow napewno nie
    zaszkodzi
    po za tym niepowiesz mi że na wszystkie rozmowy, nawet tych po polsku
    poszłaś zupełnie nie przygotowana i nie zastanawiałaś się co odpowiesz na
    przykładowe pytania

    >na rozmowie w obcym jezyku nigdy nie wypadniesz >dobrze, jesli w tym jezyku
    nie rozmawiasz na codzien....

    nie bardzo jest gdzie, poza uczelnią i tekstami w internecie, ale dlatego
    che sie poduczyć własnie w kierunku ewętualnej rozmowy, bo nie sadze zeby mi
    zadał pytanie "jak spędziłem wakacje";)

  • 10. Data: 2003-12-30 09:33:01
    Od: "Drag" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> napisał