PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca w kinie

  • 1. Data: 2003-12-29 21:35:21
    Temat: Płaca w kinie
    Od: " Tommy" <t...@g...pl>

    Witam.
    Czy ktos moze sie orientuje ile zarabiaja kasjerzy i bileterzy w duzych
    sieciach kin jak np. Cinema City czy Multikino?
    Z gory dzieki
    Tommy

  • 2. Data: 2003-12-30 08:02:27
    Temat: Re: Płaca w kinie
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Czy ktos moze sie orientuje ile zarabiaja kasjerzy i bileterzy w duzych
    > sieciach kin jak np. Cinema City czy Multikino?

    ja nie mam pojecia, ale sadzisz ze jest prawdopodobne cokolwiek wiecej niz
    ustawowe minimum?

    wojtek

  • 3. Data: 2004-01-03 08:23:55
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bsrbe6$940$1@phone.provider.pl...

    > ja nie mam pojecia, ale sadzisz ze jest prawdopodobne cokolwiek wiecej niz
    > ustawowe minimum?

    Ustawowe minimum czyli ok. 800 zł brutto, czasem lekko ponad... ale rzadko.
    Bonusem jest mozliwość obejrzenia filmu w miarę wolnych miejsc na sali.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 4. Data: 2004-01-05 14:50:40
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    > Czy ktos moze sie orientuje ile zarabiaja kasjerzy i bileterzy w duzych
    > sieciach kin jak np. Cinema City czy Multikino?

    Kinepolis Poznań - lekko powyżej 5 zł/h netto.

    --
    Rafti