PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna?

  • 31. Data: 2006-04-26 09:05:19
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jotte napisał(a):
    > - jak sprawdzają co kto pije?
    Nie sprawdzają. Spotkania przypadkowe w knajpach itd.

    > - kogo poważnego obchodzi co pracodawca sądzi o tym co pracownik pije po
    > pracy?
    A to już chyba pytanie do socjologa.

    > - "niemile" pisze się razem
    Dziękuję.

    m.

  • 32. Data: 2006-04-26 09:42:48
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sporo tutaj odpowiedzi padło... W sytuacji, gdy jest to miejsce publiczne,
    sporo osób - nie widzę
    > żadnego problemu. Idziesz na rozmowę; w momencie, kiedy tematy związane ze
    stanowiskiem
    > zaczynają schodzić na boczny tor dziękujesz i wychodzisz.

    Prawdziwe zamiary tego pana mogą wyjśc na jaw juz później, jak dziewczyna
    będzie tam pracować. I wtedy będzie bardzo zdziwiony że jej sie molestowanie
    nie podoba - no bo przeciez poszła ze mna do lokalu, piła alkohol.....

    > ps. dwa razy zdarzyło mi się, że byłem zapraszany na rozmowę w późnych
    godzinach (19-20) do lokalu.
    > Zawsze rozmówcą był facet.

    No ale Ty też jesteś facet. A gdyby cię zaprosił do klubu gejowskiego? ;)

  • 33. Data: 2006-04-26 10:01:13
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > nie podoba - no bo przeciez poszła ze mna do lokalu, piła alkohol.....
    na rekrutacji nawet w knajpie NIGDY nie wolno pic alkoholu!
    a w knajpie mozna zachowywac sie z dystansem pracownik-pracodawca i jasno
    dac do zrozumienia jakie relacje interpersonalne Cie interesuja...

    Bonza

  • 34. Data: 2006-04-26 17:13:26
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    mbn zapodał(a):

    [...]
    > No ale Ty też jesteś facet. A gdyby cię zaprosił do klubu gejowskiego? ;)

    Bym poprosił o bardziej neutralne mmiejsce, lub wtedy już podziękował ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 35. Data: 2006-04-26 23:32:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2ndoh$3de$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> pisze:

    > Nie sprawdzają. Spotkania przypadkowe w knajpach itd.
    Czyje przypadkowe spotkania w knajpach? Jeden pracownik idzie do knajpy,
    spotyka tam innego pracownika, zagląda mu do kufla, smakuje co też on pije i
    z tą informacją pędzi do tzw. szefostwa? Bądźmy poważni.

    > A to już chyba pytanie do socjologa.
    Eeee nie, to było pytanie retoryczne.

    > Dziękuję.
    Proszę, polecam sie na przyszłość.

    Jotte

  • 36. Data: 2006-04-27 00:05:57
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Jotte wrote:

    > Czyje przypadkowe spotkania w knajpach? Jeden pracownik idzie do knajpy,
    > spotyka tam innego pracownika, zagląda mu do kufla, smakuje co też on pije i
    > z tą informacją pędzi do tzw. szefostwa? Bądźmy poważni.

    Np. Coca Cola i Pepsi - za picie po godzinach napoju konkurencji mozna
    tam wyleciec z pracy :)

    Rynek napojow jest strasznie konkurencyjny i wielki wplyw na niego ma
    "przyklad kumpli" - czlowiek, o ktorym wiadomo, ze pracuje dla ktoregos
    producenta (i pewnie dostaje od niego za darmo przydzial) pijac
    publicznie napoj konkurencji stanowi straszna antyreklame dla swojego
    pracodawcy i jest to pdbierane jako dzialanie na szkode firmy.
    Koniecznosc unikania okreslonych zachowan poza godzinami pracy to nic
    nowego. Sedziemu nie wypada isc do burdelu czy kasyna, nauczycielowi -
    upijac sie, gdy moze zostac zobaczony w tym stanie przez swoich
    nieletnich uczniow itd. I jesli te ograniczenia w publicznych
    zachowaniach sa w zadowalajacy dla danej osoby wynagradzane przez
    korzysci plynace z danej pracy, to nie widze problemu.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii

  • 37. Data: 2006-04-27 07:40:21
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e2ovup$p9o$1@news.dialog.net.pl...
    > Czyje przypadkowe spotkania w knajpach? Jeden pracownik idzie do knajpy,
    > spotyka tam innego pracownika, zagląda mu do kufla, smakuje co też on pije
    > z tą informacją pędzi do tzw. szefostwa? Bądźmy poważni.
    Bądźcie. Najlepiej dopytajcie u źródła - czyli w Kompanii.

    m.

  • 38. Data: 2006-04-28 19:15:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:MVT3g.17160$JZ1.650405@news.xtra.co.nz Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Np. Coca Cola i Pepsi - za picie po godzinach napoju konkurencji mozna
    > tam wyleciec z pracy :)
    Tak? A w jakim trybie?

    > jesli te ograniczenia w publicznych
    > zachowaniach sa w zadowalajacy dla danej osoby wynagradzane przez
    > korzysci plynace z danej pracy, to nie widze problemu.
    Nic na to nie poradzę.

    Jotte