PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejonizacja PUPow

  • 1. Data: 2005-08-12 15:57:41
    Temat: rejonizacja PUPow
    Od: "pytacz" <p...@p...cz>

    Dlaczego urzędy pracy utrudniają mobilność pracowników na terenie kraju?
    Zgodnie z przepisami można się zarejestrować i korzystać z ofert urzędu
    na terenie swojego zameldowania, to już lepiej mają bezdomni, gdyż oni
    mogą korzystać z urzędu na terenie którego się znajdują!

  • 2. Data: 2005-08-13 15:01:24
    Temat: Re: rejonizacja PUPow
    Od: "Karol" <j...@w...pl>

    Użytkownik "pytacz" <p...@p...cz> napisał w wiadomości
> [...]
    > terenie swojego zameldowania, to już lepiej mają bezdomni, gdyż oni mogą
    > korzystać z urzędu na terenie którego się znajdują!

    Bezdomni raczej bez dowodu nie bardzo mogą korzystać z oferty Pup
    Pzdr. K.

  • 3. Data: 2005-08-13 15:37:04
    Od: "pytacz" <p...@p...cz>

    Użytkownik "Karol" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pytacz" <p...@p...cz> napisał w wiadomości
    >
    > Bezdomni raczej bez dowodu nie bardzo mogą korzystać z oferty Pup

    Mówie co przeczytałem z gablotki w PUPie
    Było napisane ze mogą korzystać tam, gdzie aktualnie sie znajduja

  • 4. Data: 2005-08-13 15:40:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pytacz napisał(a):
    > Użytkownik "Karol" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mówie co przeczytałem z gablotki w PUPie
    > Było napisane ze mogą korzystać tam, gdzie aktualnie sie znajduja

    Zgodnie z prawem powinieneś się przemeldować w przypadku
    przeprowadzki na dłużej niż (AFAIR) 3 dni.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-08-13 18:04:59
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 13-08-2005 o 17:40:11 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał:

    > Zgodnie z prawem powinieneś się przemeldować w przypadku
    > przeprowadzki na dłużej niż (AFAIR) 3 dni.

    Jesteś pewien, że to wciąż aktualne?

  • 6. Data: 2005-08-13 18:07:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Jesteś pewien, że to wciąż aktualne?

    Tak, nawet kilkanaście tygodni temu była akcja z artykułami na ten
    temat w różnych gazetach.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2005-08-13 18:43:52
    Od: "pytacz" <p...@p...cz>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ddl47j$87n$2@news.onet.pl...
    > Zgodnie z prawem powinieneś się przemeldować w przypadku
    > przeprowadzki na dłużej niż (AFAIR) 3 dni.

    ?? jaki to ma związek z moim tematem ?? ja pytam dlaczego nie mogę się
    zarejestrować w kilku PUPach, albo korzystać z ofert pracy w innych
    powiatach, które są oferowane przez urząd

  • 8. Data: 2005-08-13 19:05:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tu możesz przejrzeć oferty: http://www.epuls.praca.gov.pl/

    --
    Kaja
    http://www.praca.gov.pl/

  • 9. Data: 2005-08-14 08:38:03
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Karol napisał(a):

    > Bezdomni raczej bez dowodu nie bardzo mogą korzystać z oferty Pup

    Nie ma związku przyczynowo-skutkowego między bezdomnością, a brakiem
    dowodu osobistego.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 10. Data: 2005-08-14 08:40:21
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Zgodnie z prawem powinieneś się przemeldować w przypadku przeprowadzki
    > na dłużej niż (AFAIR) 3 dni.

    Owszem, ale chyba trzeba przyjść z właścicielem nieruchomości - lub jego
    przedstawicielem - zawiadowca stacji PKP? dyrekcja zespołu elektrociepłowni?

    pozdrawiam

    Zbyszek