PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak napisac wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-08-12 09:08:25
    Temat: Jak napisac wypowiedzenie
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,

    Zastanawiam sie jak powinno wygladac wypowiedznie o prace.
    Skonstruowalam sobie cos takiego:

    " Z dniem ........ wypowiadam umowę o prace na stanowisku ...... zawartą
    dnia ....... między mną a firmą ......"

    Nie wiem czy tak moze byc i pzrede wszystkim nie wiem co wpisac w dacie
    wypowiedzenia umowy.
    Czy "z dniem" to tu powienien byc ostatni dzien pracy, w ktorym powinnam
    sie zjawic w pracy z uwzglenieniem okresu wypowiedzenia?
    Czyli gdy zloze wypowiedznienie na koniecz sierpnia i mam miesieczny
    okres wypowiedznia to powinno tutaj byc 30.09?????

    willa

  • 2. Data: 2005-08-12 11:22:33
    Temat: Re: Jak napisac wypowiedzenie
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    Wilhelmina napisał(a):
    > Zastanawiam sie jak powinno wygladac wypowiedznie o prace.

    Ja pisalem tak (skladalem wypowiedzenie wczoraj czyli 11.08.05):

    <begin form>

    Krakow, 11.08.2005
    (imię, nazwisko, adres pracownika)
    (oznaczenie pracodawcy)

    Wypowiedzenie umowy o pracę
    przez pracownika

    Z dniem 11.08.2005 wypowiadam umowę o pracę na czas określony zawartą w
    dniu 01.01.2005 z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia,
    który upłynie w dniu 26.08.2005.

    (podpis pracownika)

    <end form>
    Tylko to jakos sensownie sformatowac.

  • 3. Data: 2005-08-12 11:24:48
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    Aha, koniecznie zadbaj o to zeby na wypowiedzeniu ci przybili/napisali:
    "wplynelo dnia ...." i podpis.

  • 4. Data: 2005-08-12 11:34:07
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 12-08-2005 o 13:22:33 Mr V <v...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Z dniem 11.08.2005 wypowiadam umowę o pracę na czas określony zawartą w
    > dniu 01.01.2005 z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia,

    Nawet nie, plain text jest fajny. ;)
    Pozostaje pytanie, czy kluczowe zdanie nie mogłoby (a nawet lepiej)
    kończyć się na dacie 01.01.2005.

  • 5. Data: 2005-08-12 12:12:35
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Mr V napisał(a):
    > Aha, koniecznie zadbaj o to zeby na wypowiedzeniu ci przybili/napisali:
    > "wplynelo dnia ...." i podpis.

    I to w dwu kopiach i jedna sobie zachowuje czy jak?
    I wlasnie komu to mam dac?
    Na dziennik podawczy, do kadr??

    willa

  • 6. Data: 2005-08-12 12:15:15
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Wilhelmina napisał(a):

    > I to w dwu kopiach i jedna sobie zachowuje czy jak?

    Właśnie tak.

    > I wlasnie komu to mam dac?
    > Na dziennik podawczy, do kadr??

    Dziennik, można też wysłać pocztą poleconym z potwierdzeniem odbioru, a
    co! - Wtedy rzecz jasna liczy się data *otrzymania* pisma przez adresata.

    pozdrawiam

    Zbyszek