PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie i zwrot zaliczki

  • 1. Data: 2005-08-12 11:37:49
    Temat: Umowa-zlecenie i zwrot zaliczki
    Od: "AJ" <k...@p...com>

    Witam,

    mam pytanie odnosnie zwrotu zaliczki pobieranej przez urzad skarbowy. Czy
    jest jakis roczny limit wielkosci dochodu po przekroczeniu ktorego zaliczka
    ta nie jest zwracana?

    Pozdrawiam,
    MN

  • 2. Data: 2005-08-12 11:40:05
    Temat: Re: Umowa-zlecenie i zwrot zaliczki
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    AJ napisał(a):
    > Witam,

    No cześć,

    > mam pytanie odnosnie zwrotu zaliczki pobieranej przez urzad skarbowy. Czy
    > jest jakis roczny limit wielkosci dochodu po przekroczeniu ktorego zaliczka
    > ta nie jest zwracana?

    NTG, pl.soc.prawo.podatki, ale nie.
    Jeśli suma pobranych zaliczek na podatek dochodowy > podatku należnego,
    to masz prawo do zwrotu różnicy.

    pozdrawiam

    Zbyszek