PracaGrupypl.praca.dyskusje › regulamin pracy

  • 1. Data: 2003-01-23 19:44:39
    Temat: regulamin pracy
    Od: "recepcja" <r...@h...com.pl>

    Witam wszystkich i od razu proszę o pomoc.
    Dostałam zadanie dostosowania regulaminu pracy do obowiązującego KP. Firma
    nieduza. Raptem 24 osoby.
    Profil uslugowy z naciskiem na obslugę konferencji i gosci indywidualnych w
    osrodku w Beskidach (160 miejsc).
    Stary regulamin to antyk. Taki ponad 10 letni i nie dostosowany do życia.
    Czy ktos wie gdzie mozna znalezc cos zgodnego i rozsadnego, ewentualnie ma
    jakiegos gotowca do zastosowania, ktorego mogl by mi podeslac.
    Bede niezmiernie wdzieczna.
    Iza
    ___________________
    Ośrodek Konferencyjno Wypoczynkowy
    Hotel DANIEL
    www.hoteldaniel.com.pl
    tel (33) 854 36 46
    fax. (33) 854 18 69
    43-450 USTROŃ
    _______________________

  • 2. Data: 2003-01-23 21:18:35
    Temat: Re: regulamin pracy
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "recepcja" <r...@h...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ktos wie gdzie mozna znalezc cos zgodnego i rozsadnego, ewentualnie ma
    > jakiegos gotowca do zastosowania, ktorego mogl by mi podeslac.

    Jest gotowiec w dodfatku do Rzeczypospolitej Nr 40 z 15 stycznia 2003r. jako
    Vademecum

    --
    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-01-23 21:48:35
    Od: "recepcja" <r...@h...com.pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    __________________
    > Jest gotowiec w dodfatku do Rzeczypospolitej Nr 40 z 15 stycznia 2003r.
    jako
    > Vademecum
    > Pozdrowienia
    > Michał
    m...@p...pl
    Dzięki za informację, ale chyba nasza księgowość to już zutylizowała, nie
    umiem tego numeru odnaleźć. Może jakieś inne propozycje. Podobno ma być do
    tego regulamin wynagradzania. Chyba jednak osiwieję!
    pozdrowienia
    już wdzięczna

    Iza
    ________________

  • 4. Data: 2003-01-24 10:18:59
    Od: "Jarek Szczególski" <s...@i...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Praca/regulam
    in_spis.html

    na przyszłość polecam www.google.com.pl

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2003-01-24 13:05:34
    Od: s...@p...onet.pl

    > Na Wasz email wysłałem wzór regulaminu pracy dostowanego do wymogów Kp z 2003
    r. Tylko go trochę przerobić i masz już regulamin pracy.Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-01-24 13:15:05
    Od: s...@p...onet.pl

    Wysłałem na Wasz email w dniu dzisiejszym o godz.14.00. Przerobić trochę i
    zastosować.

  • 7. Data: 2003-01-25 11:09:32
    Od: "recepcja" <r...@h...com.pl>

    Dzięki wszystkim