PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile kasy za wprowadzanie danych?

  • 1. Data: 2003-01-23 14:39:24
    Temat: ile kasy za wprowadzanie danych?
    Od: "Jaceek" <m...@w...pl>

    Dostalem propozycje kilku tygodni pracy przy wprowadzaniu danych do bazy.
    Jakie pieniadze moge za to dostac? Mam zaproponowac moja cene ale nie bardzo
    sie orientuje w cenach takich uslug. Dane to kilkanascie tysiecy rekordow
    zawierajacych dane osobowe klientow firmy i jakies tam cyferki. Pracy
    starczy podobno na dwa miesiace siedzenia dzien w dzien przy komputerze w
    siedzibie firmy.

    z gory dziekuje za podpowiedz

    Jaceek

  • 2. Data: 2003-01-23 19:15:58
    Temat: Re: ile kasy za wprowadzanie danych?
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    Policz sobie, ile Ci zajmie wpisanie np. 1000 rekordow + przerwa
    na odpoczynek dla oczu i kawe. Wyjdzie Ci, zalozmy, 5 godzin
    (3 rekordy na minute)... Teraz (niezaleznie od charakteru pracy)
    pomysl, na ile cenisz sobie godzinne Twojego cennego czasu
    (np. 8zl brutto), dolicz do tego meczenie Twoich cennych oczu
    (1 zl brutto), wiec masz 9zl brutto za godzine.
    W ciagu godziny wprowadzisz okolo 200 rekordow, wiec kilkanascie
    tysiecy (np. 15.000) to czas rzedu 75 godzin.
    Twoje wynagrodzenie wiec to 75*9zl=prawie 700zl brutto.

    To oczywiscie przyklad. Podstaw wlasne dane.
    Maciek

  • 3. Data: 2003-01-24 01:42:40
    Od: Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik Jaceek napisał:
> [...]
    > zawierajacych dane osobowe klientow firmy i jakies tam cyferki. Pracy
    > starczy podobno na dwa miesiace siedzenia dzien w dzien przy komputerze w

    Marnie teraz za to placa, jak wycisniesz 9zl/h brutto to dobrze

  • 4. Data: 2003-01-24 05:15:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jaceek" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > sie orientuje w cenach takich uslug. Dane to kilkanascie tysiecy rekordow

    chlopie, a gdzie ty rozum miales zgadzajac sie na prace jakas, nie
    znajac jej _ceny_????

    to praodawca powinien ci wraz z oferta zaproponowac cene. jak mowi, ze
    tyle ile ty oczekujesz, to upieraj sie przy tym, ze to ON ma ci
    zaproponowac.

    w koncu to jego oferta, nie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-01-24 08:03:27
    Temat: Odp: ile kasy za wprowadzanie danych?
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

    > to praodawca powinien ci wraz z oferta zaproponowac cene. jak mowi, ze
    > tyle ile ty oczekujesz, to upieraj sie przy tym, ze to ON ma ci
    > zaproponowac.
    > w koncu to jego oferta, nie?

    eee... niekoniecznie. Może to była inicjatywa pracodawcy, ale oferta w sumie
    pochodzi od dwóch stron - to są negocjacje, albo inaczej - uzgadnianie
    szczegółów. A w trakcie negocjacji pojęcie - kto komu przedstawia ofertę-
    rozmywa się. Bo w trakcie negocjacji na przemian (raz z jednej raz z drugiej
    strony) przedstawiane są różne warianty oferty, aż do momentu gdy ostateczna
    wersja przypadnie obu stronom do gustu.
    Równie dobrze kiedy podchodzisz do właściciela samochodu bo akurat Ci się
    podobał jak stał na ulicy i chciałabyś go kupić (samochód a nie
    właściciela), to też najpierw zapytasz - "ile by Pan chciał za ten
    samochód?", mimo, że to Ty pierwsza wychodzisz z propozycją kupna.

    Przecież pracodawca tak samo może nie wiedzieć jakie są oczekiwania płacowe
    co do takiej pracy i woli je najpierw poznać zanim poda cenę. I nie mów mi,
    że jako pracodwaca, takich oczekiwań nie chciałabyś znać zanim określisz
    wysokość płacy.
    A kto pierwszy poda swoje oczekiwania (w przypadku pracownika), lub
    możliwości finansowe (w przypadku pracodawcy) - to już jest kwestia
    indywidualnego sposobu prowadzenia negocjacji.

    Rafał

  • 6. Data: 2003-01-24 10:29:23
    Od: "Jaceek" <m...@w...pl>

    > chlopie, a gdzie ty rozum miales zgadzajac sie na prace jakas, nie
    > znajac jej _ceny_????

    A gdzie napisalem ze sie zgodzilem? Byla oferta i jest termin rozmowy po
    ktorej moge sie zgodzic lub nie (podobnie jak druga strona)

    > to praodawca powinien ci wraz z oferta zaproponowac cene. jak mowi, ze
    > tyle ile ty oczekujesz, to upieraj sie przy tym, ze to ON ma ci
    > zaproponowac.

    Bede sie upieral ale nie mialem jeszcze za duzo praktyki w takich
    negocjacjach. Jakies sztuczki znacie zeby go przekonac ? :)

  • 7. Data: 2003-01-24 21:41:59
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    > Bede sie upieral ale nie mialem jeszcze za duzo praktyki w takich
    > negocjacjach. Jakies sztuczki znacie zeby go przekonac ? :)

    przeczytaj jakas ksiazke o negocjacjach
    Ale tu chyba niema co kombinowac.
    Pomysl za ile ostatecznie chcialbys pracowac ponizej tego nie schodz.
    Zaproponuj troche wiecej od sredniej stawki za godz i tyle.
    Uzasadnij dlaczego akurat tyle chcesz.

    slimor

  • 8. Data: 2003-01-24 22:32:28
    Od: "Mirela Zwirblis" <m...@N...gazeta.pl>

    Kochany, za 9 zł za godzinę to płacą chyba a Hameryce jakiejsik cy cóś?
    Ja harowałam za 3.5 złocisza a i to za każdy dłąd "oderżnęli" człowiekowi co
    nieco( np 20% ).

  • 9. Data: 2003-01-25 11:56:07
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Fri, 24 Jan 2003 02:42:40 +0100, gdy Leszek Wilczek
    <w...@w...edu.pl> napisał:

    >Marnie teraz za to placa, jak wycisniesz 9zl/h brutto to dobrze

    Nie wyceniałbym zlecenia tego typu wg stawki godzinowej.
    Różnice szybkości pracy między różnymi ludźmi mogą być zawrotne.

    J: Co sie stanie jesli skończysz w miesiąc pracę przeznaczoną na dwa?
    Umawiaj się więc na rezultat.

    Robert