PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ukonczenie umowy.

  • 1. Data: 2003-01-23 14:52:49
    Temat: Ukonczenie umowy.
    Od: "Michal" <f...@c...nu>

    Witam.

    Nie wiem czy dobrze mysle tak wiec zwracam sie z pomoca..
    Umowa w jednej firmie konczy mi sie z koncem stycznia a od poczatku lutego
    zaczynam prace w innej..

    Jezeli dobrze rozumiem to wraz z wygasnieciem umowy o prace nie jestem
    zmuszony do podpisania nowej..
    i od razu moge zaczac prace w nowej firmie tak ?

    Czy obowiazuje mnie jakis termin zgloszenia ze nie podpisuje nowej umowy z
    aktualna firma?

    z pozdrowieniami
    Michal F.

  • 2. Data: 2003-01-23 15:04:36
    Temat: Re: Ukonczenie umowy.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 23 Jan 2003 15:52:49 +0100, "Michal"
    <f...@c...nu> zakodował:

    >i od razu moge zaczac prace w nowej firmie tak ?

    Tak

    >Czy obowiazuje mnie jakis termin zgloszenia ze nie podpisuje nowej umowy z
    >aktualna firma?

    Deleamat moralny. Formalnie nie musisz zgłaszać, że nie podpiszesz
    kolejnej umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-23 15:10:35
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy dobrze mysle tak wiec zwracam sie z pomoca..
    > Umowa w jednej firmie konczy mi sie z koncem stycznia a od poczatku lutego
    > zaczynam prace w innej..
    jezeli masz umowe na czas okreslony to nie.

    > Jezeli dobrze rozumiem to wraz z wygasnieciem umowy o prace nie jestem
    > zmuszony do podpisania nowej..
    absolutnie nie.

    > i od razu moge zaczac prace w nowej firmie tak ?
    dokladnie tak

    > Czy obowiazuje mnie jakis termin zgloszenia ze nie podpisuje nowej umowy z
    > aktualna firma?

    formalny zaden ale mialbym watpliwosci co do profesjonalizmu takiej osoby,
    ktora nawet nie uprzedzi, ze nie chce juz wspolpracowac.
    ja bym uprzedzil ale twoj wybor.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-01-23 20:57:20
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > i od razu moge zaczac prace w nowej firmie tak ?
    >
    > Czy obowiazuje mnie jakis termin zgloszenia ze nie podpisuje nowej umowy z

    Dobre obyczaje wymagałyby poinformowania firmy, ze nie chcesz juz u nich
    pracować.
    Z drugiej strony, skoro firma nie powiedziała że chce przedłużyć umowę ...

    --
    Pozdrawiam