PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyrektywa EWG

  • 1. Data: 2003-01-24 06:16:23
    Temat: dyrektywa EWG
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Witam

    Szukam dyrektywy 892361/EWG (obowiązki pracodawcy)
    Nie wiecie gdzie mozna by to w formie elektronicznej znalesc ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2003-01-24 09:25:05
    Temat: Re: dyrektywa EWG
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    "Wojtek Frabinski" wrote in message
    > Szukam dyrektywy 892361/EWG (obowiązki pracodawcy)
    > Nie wiecie gdzie mozna by to w formie elektronicznej znalesc ?
    > --
    > Wojtek Frabinski

    Nie ma takiej numeracji aktów prawnych w UE - Szanowny Kolego.... Oznaczenia
    aktów prawnych (Rozporządzeń - Regualtion, Dyrektyw - Directive oraz
    Decyzji - Decision) są nastepujące (przykładowo) :
    - dla Regulation - 12/2001
    - dla Directive - 2001/12/EC
    - dla Decision - 2001/12/EC
    - Podany przez Ciebie numer Dyrektywy jest nieprawidłowy....
    Polecam stronę - http://europa.eu.int/eur-lex/en/search/search_lif.ht
    ml

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-24 09:30:33
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    tym bardziej ze EWG juz nie istnieje od ponad 10 lat ;)

  • 4. Data: 2003-01-27 07:48:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003 10:30:33 +0100, "The_foe" <t...@w...pl> wrote:

    >tym bardziej ze EWG juz nie istnieje od ponad 10 lat ;)

    Kto wie, moze chodzi wlasnie o dyrektywy EWG :). W prawdze przedmiot w
    temacie ma Unie Europejska ale moze chodzi o dyrektywy jeszcze z
    czasow EWG.
    Z wykladowca nie mam niestety czasu sie klocic :/.
    Macie jakis pomysl gdzie to znalesc ?
    Wyslalem maila do i...@m...ukie.gov.pl ale bez echa :(.