PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie odnośnie umowy o prace

  • 1. Data: 2007-05-03 18:09:25
    Temat: pytanie odnośnie umowy o prace
    Od: "mlody pracownik" <a...@S...com>

    Czy po przepracowaniu okresu próbnego, jest szansa dostać podwyżke
    podpisując umowę na czas nieokreślony? Jesli nie , to po jakim czasie moge
    sie starac o podwyżkę?

    Chetnie poznam opinie na ten temat.

    Branza IT.

    pozdr.
    Mlody pracownik

  • 2. Data: 2007-05-03 20:37:03
    Temat: Re: pytanie odnośnie umowy o prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1d8gm$ois$1@inews.gazeta.pl mlody pracownik
    <a...@S...com> pisze:

    > Czy po przepracowaniu okresu próbnego, jest szansa dostać podwyżke
    > podpisując umowę na czas nieokreślony?
    Tak.

    > Jesli nie , to po jakim czasie
    > moge sie starac o podwyżkę?
    W każdym czasie.

    > Chetnie poznam opinie na ten temat.
    No to poznałeś.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-05-06 08:39:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 3 May 2007 20:09:25 +0200, "mlody pracownik"
    <a...@S...com> zakodował:

    >Czy po przepracowaniu okresu próbnego, jest szansa dostać podwyżke
    >podpisując umowę na czas nieokreślony?

    Tak

    >Jesli nie , to po jakim czasie moge
    >sie starac o podwyżkę?

    Po chwili*

    *wg mojej dawnej nauczycielki fizyki chwila to nieskończenie krótki
    okres czasu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded