PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmawianie o zarobkach jako kara

  • 1. Data: 2007-05-03 08:18:01
    Temat: Re: Rozmawianie o zarobkach jako kara
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:463983b4$0$13187$f69f905@mamut2.aster.pl kb
    <k...@a...nospam.pl> pisze:

    > Czy według was można wpisac do cześci związanej z karami w regulaminie
    > pracy takie zachowanie jak dzielenie się informacjami o własnych zarobkach
    > z innymi współpracownikami?
    Oczywiście, że tak - papier wszystko przyjmie...

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2007-05-03 08:18:08
    Temat: Rozmawianie o zarobkach jako kara
    Od: kb <k...@a...nospam.pl>

    Witam,

    Czy według was można wpisac do cześci związanej z karami w regulaminie
    pracy takie zachowanie jak dzielenie się informacjami o własnych
    zarobkach z innymi współpracownikami?

    kb

  • 3. Data: 2007-05-03 08:20:53
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    A jaka to kara ? U mnie rozmawiamy o zarobkach i efekt jest taki, ze rosna
    ;-)
    BTW - ja jestem zwolennikiem pelnej jawnosci w firmie, a w szczegolnosci
    zarobkow pracownikow.

  • 4. Data: 2007-05-03 09:13:22
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >;-)
    > BTW - ja jestem zwolennikiem pelnej jawnosci w firmie, a w szczegolnosci

    Mówisz oczywiście o Twojej firmie?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 5. Data: 2007-05-03 12:33:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    kb napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy według was można wpisac do cześci związanej z karami w regulaminie
    > pracy takie zachowanie jak dzielenie się informacjami o własnych
    > zarobkach z innymi współpracownikami?

    Takich rozmow mozesz zabronic podczas godzin pracy - po pracy, przy
    piwie juz nie bardzo.... Więc wprowadzanie takich sztucznych przepisow
    jest dla mnie idiotyzmem.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2007-05-03 14:06:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 03 May 2007 10:18:08 +0200, kb
    <k...@a...nospam.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Czy według was można wpisac do cześci związanej z karami w regulaminie
    >pracy takie zachowanie jak dzielenie się informacjami o własnych
    >zarobkach z innymi współpracownikami?

    What a wonderful idea. A jakie kary za złamanie zakazu?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2007-05-03 14:58:55
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Maciej Bojko napisał:

    > What a wonderful idea. A jakie kary za złamanie zakazu?

    w mojej starej fyrmie byl zapis w regulaminie "do zwolnienia
    dyscyplinarnego włacznie" (czy cos w ten desen)

    pozdr

  • 8. Data: 2007-05-03 21:41:01
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Nie, mowie ogolnie. Aktualnie nie prowadze wlasnej firmy.

  • 9. Data: 2007-05-04 05:09:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 03 May 2007 16:58:55 +0200, o`rety napisał(a):

    > w mojej starej fyrmie byl zapis w regulaminie "do zwolnienia
    > dyscyplinarnego włacznie" (czy cos w ten desen)

    Jaki jest sens (z punktu widzenia pracodawcy) zabraniania pracownikom
    rozmawiania między sobą o własnych zarobkach ? U takiego pracodawcy chyba
    nie warto pracować.

    Jestem zwolennikiem ogłaszania siatki płac nawet w niewielkich (do 20
    pracowników) firmach np.
    Kierownik działu 3100 - 2700
    z-ca kierownika 2700 - 2400
    st. specjalista 2400 - 2000
    specjalista 2000 - 1800
    mł. specjalista 1800 - 1600
    st. monter 1900 - 1600
    monter 1700 - 1400

    dodatek stażowy 1% za każde przepracowane 12 miesięcy
    premia uznaniowa do 20%
    dodatek funkcyjny 200 - 450

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 10. Data: 2007-05-04 05:55:34
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kb" <k...@a...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy według was można wpisac do cześci związanej z karami w regulaminie
    > pracy takie zachowanie jak dzielenie się informacjami o własnych zarobkach
    > z innymi współpracownikami?

    Wg mnie nie. U nas kiedys cos takiego funkcjonowalo, ale po kilku latach to
    zniesli. Kadrowa powiedziala, ze to nie jest zgodne z przepisami. Tylko nie
    pytajcie mnie o ten przepis, nie jestem kadrowa :) A na chlopski rozum, to
    rowniez nie wiem jak mialaby wygladac ew. kara. Chlosta ;) ?

    MarkX